[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس معرفی شد، روزنامه شیراز نوین

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری معرفی شد. به گزارش تسنیم، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در مراسم معارفه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با اشاره به جایگاه فارس در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی اظهار داشت: ظرفیت‌ها، پتانسیل و استعداد‌های بی‌بدیل و وجود مضجع شریف حضرت احمد بن موسی(ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در کنار وسعت سرزمینی و جمعیتی و هم‌زمان داشتن چهار فصل، استان فارس را در تمامی زمینه‌ها متمایز کرده است. علاوه بر ظرفیت‌های اشاره شده در بازه زمانی کوتاه‌مدت، با توجه به اکتشافات جدید در حوزه گاز، به زودی فارس به رتبه اول گازی کشور تبدیل خواهد شد. 
وی پروژه مهم و ملی انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، آزادراه شیراز- بوشهر، احداث سه نیروگاه 500 مگاواتی و ده‌ها پروژه ملی و زیربنایی از جمله مجتمع‌های پتروشیمی چهارگانه و تأسیس طرح‌های فولادی را از دیگر ظرفیت‌های استان برشمرد و گفت: مردم ولایت‌مدار و مؤمن استان فارس از دولت و خاصه سازمان برنامه و بودجه کشور انتظار دارند به منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته، در تأمین منابع و ایجاد ردیف بودجه توجه خاصی داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: با توجه به نگاه رئیس‌جمهور و دولت، بخشی از اختیارات متمرکز در سازمان برنامه و بودجه و سطح ملی به استانداران و استان‌ها تفویض شود. با توجه به مأموریت‌ها و رسالت سازمان برنامه و بودجه کشور و طبعاً استان‌ها به زودی شاهد تدوین و تکمیل سند آمایش استانی و برش‌های شهرستانی با توجه به اسناد بالادستی به عنوان چراغ راه و هدایتگری توسعه متوازن و همه‌جانبه استان و نیز انضباط مالی برای تکمیل پروژه‌ها و ایفای تعهدات باشیم.
 وی اظهار امیدواری کرد: سرپرست برنامه و بودجه استان با کمک و توجه خاص سازمان برنامه و بودجه کشور در یک نظام برنامه‌ای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بتوانند با توجه به تجارب خوب و ریل‌گذاری‌های گذشته در این سازمان، رشد شتابان استان در تمامی بخش‌ها را رقم بزنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در این جلسه از زحمات افکاری و کارکنان سازمان در دوران مسئولیت 28ساله در خانواده سازمان برنامه و بودجه و 28ماهه در استان فارس، تقدیر و برای محسن پاپری در مسئولیت خطیر و مهم سرپرستی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس آرزوی توفیق کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی