[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برای حمایت از بانوان به ورزشگاه بیایید، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، ظهر دیروز دو تیم ایساتیس کران فارس و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند.
پیش از شروع مسابقه، مراسم نکوداشت یاد و خاطره ملیکا محمدی، دختر فقید فوتبال ایران با حضور خانواده او برگزار شد.
همچنین خانواده ملیکا محمدی با اهدای تابلوفرشی از باشگاه ایساتیس کران تقدیر کردند؛ ضمن اینکه این مراسم در حضور مسعود مقیم، مربی شیرازی تیم ملی جوانان برگزار شد.
مادر ملیکا ضمن تشکر از اعضای دو تیم و کسانی که برای گرامیداشت دخترش، در روز بارانی راهی استادیوم شده‌اند، گفت: از مردم خواهش می‌کنم با حضور در ورزشگاه‌ها از ورزش بانوان حمایت کنند.
وی افزود: شاید امروز به دلیل هوای بارانی، مردم ترجیح داده‌اند در خانه بمانند، اما از همه خواهش می‌کنم به ورزشگاه‌ها بروند و دختران کشورمان را با حضورشان حمایت کنند، چون آنها به این حمایت نیاز دارند.
در انتهای این مراسم، مادر ملیکا محمدی به یاد دخترش دو کبوتر را از قفس آزاد کرد.
پس از این مراسم نیز دیدار دو تیم ایساتیس کران و سپاهان آغاز شد.
در این مسابقه حلیا صادقی، زهرا احمدی زاده، فاطمه جاویدان، مریم چرخاوی، پروین فرهادی خواه، هاجر قربانی مادوانی، هانیه رحیمی، هانیه تنکابنی، مینا بابویه و یاسمین برازنده با هدایت پروانه کران خسروی به میدان آمدند.
در ترکیب سپاهان نیز زهره کودایی، مینا داوودی، الهام فرهمند، فاطمه پسندیده، مرضیه فیضی، کوثر کمالی، هانیه علیمردانی، زینب عباس پور، فاطمه عادلی، هاجر دباغی و معصومه همتی به میدان رفتند. هدایت سپاهان را نیلوفر اردلان به عهده داشت.
نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم، سپاهان اصفهان موفق شد دروازه ایساتیس را باز کند تا تیم شیرازی در مسیر یک شکست خانگی دیگر قرار بگیرد.
اما در ادامه ایساتیس کران هم توانست به یک گل دست پیدا کند.
در دقایق تلف‌شده، سپاهان به گل دوم هم دست یافت، اما این گل مردود اعلام شد تا بازی با نتیجه تساوی یک-یک به پایان برسد.
این اولین امتیاز تیم ایساتیس کران پس از چهار شکست پیاپی بود؛ با این تساوی تیم شیرازی 8 امتیازی شد و همچنان در رتبه هشتم جدول ده تیمی رقابت‌ها باقی ماند.
در سایر بازی های دیروز، خاتون بم با 3 گل پیکان تهران را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، شهرداری سیرجان هم با یک گل در تهران موفق به شکست آوا شد تا همچنان رتبه دوم جدول را حفظ کند، ملوان رده‌سومی هم با چهار گل پالایش گاز ایلام را شکست داد و هیئت فوتبال البرز با دو گل بر کانی کردستان غلبه کرد.
خاتون بم در پایان هفته یازدهم با کسب 32 امتیاز همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی است و تیم‌های شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی هم با 28 امتیاز در رتبه‌های دوم وسوم حضور دارند؛ آن‌هم در حالی‌که تفاضل گل شهرداری سیرجان 26+ است و ملوانی‌ها با تفاضل 11+ کار خود را پیش می‌برند. 
البته که در صورت برابری امتیازات تا پایان فصل، به دلیل وضع قانون نتایج بازی رودررو، ملوان در جایگاهی بالاتر از شهرداری سیرجان قرار خواهد گرفت. 
سپاهان اصفهان هم با 22 امتیاز در جایگاه چهارم نامش به چشم می‌خورد و پالایش گاز ایلام هم با 19 امتیاز در رتبه پنجم جدول حضور دارد.
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران روز جمعه چهارم اسفندماه پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین نبرد هفته و یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ شانزدهم، تیم‌های شهرداری سیرجان و خاتون بم باید به میزبانی ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف هم بروند؛ مسابقه‌ای که نتیجه آن در مسیر تعیین تیم قهرمان بسیار حائز اهمیت خواهد بود. 
در سایر دیدارهای مهم، ملوان بندر انزلی در کردستان میهمان کانی است و سپاهان اصفهان در خانه باید به مصاف آوا تهران برود.
تیم ایساتیس کران فارس هم در همین روز باید به ایلام برود تا با گاز این شهر دیدار کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی