[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استاندار فارس: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس خواستار حضور همه آحاد جامعه برای افزایش مشارکت در انتخابات شد و گفت: هرجا ما قدمی به عقب برگردیم، دشمن ۱۰ گام جلو می‌آید؛ لذا همه باید برای شرکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کنند تا دشمن مأیوس شود.
به گزارش ایرنا، محمدهادی ایمانیه شامگاه جمعه در دیدار با جمعی از فرهنگیان شهر شیراز به صورت حضوری و فرهنگیان سراسر استان به صورت برخط افزود: باید تلاش شود افرادی که صلاحیت بیشتری دارند انتخاب شوند؛ البته اگر در حوزه انتخابیه‌ای افراد دلخواه ما حضور نداشته باشند، باز هم مشارکت در انتخابات واجب است و باید فرد بهتر را انتخاب کنیم.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه و ضمن اشاره به اینکه نقش حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پس از واقعه کربلا در ماندگاری این واقعه تاریخی بی‌بدیل بود، اظهار کرد: باید قدر دعاهای حضرت زین العابدین(ع) در صحیفه سجادیه را بدانیم؛ چراکه سرشار از آموزه‌های اخلاقی و مفاهیم بلند و پرمعناست که می‌تواند تأثیر مثبتی در تربیت و زندگی فرزندان ما داشته باشد.
دکتر ایمانیه تأکید اهل بیت(ع) به اهمیت علم‌آموزی را یادآور شد و گفت: قدر و منزلت کار معلمان در سخنان اهل بیت(ع) بسیار مشهود است.
استاندار فارس ادامه داد: در راستای رفع مشکلات سخت‌افزاری فضاهای آموزشی، کمیته‌ای با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و خیران مدرسه‌ساز تشکیل و موارد پیگیری شود.
دکتر ایمانیه گفت: تمام تلاش خود را باید برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی به کار گیریم و از محل مولدسازی باید علاوه بر نوسازی، بخشی را به زیباسازی فضاهای آموزشی تخصیص دهیم.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان فارس همچنین گفت: تلاش می‌کنیم برای حل مشکل نوسازی و تجهیز و به‌روزرسانی مدارس از طریق وزارت آموزش و پرورش و دولت تا مهرماه آینده اعتبار لازم تأمین و تخصیص یابد.
ایمانیه ادامه داد: ارتباط و تعامل نزدیک با اداره کل ورزش و جوانان، کتابخانه‌ها، اوقاف، شهرداری‌ها و سایر ادارات مربوطه راهگشای بسیار از مشکلات آموزش و پرورش خواهد بود.
استاندار فارس با تأکید بر حل و پیگیری مسئله مسکن فرهنگیان و تخصیص زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آنها گفت: پیگیری این مسئله از طریق دولت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت کاری قرار می‌گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان فارس به طرح مطالبات معلمان در این دیدار اشاره کرد و گفت: بسیاری از مطالباتی که از سوی نمایندگان معلمان مطرح شد، کشوری است؛ اما در عین حال برای رفع آنها پیگیری خواهم کرد.
وی ادامه داد: هرجا ما قدمی به عقب برگردیم، دشمن ۱۰ گام جلو می‌آید؛ لذا همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند تا دشمن مأیوس شود.
دکتر ایمانیه با تأکید بر حل و پیگیری مسئله مسکن فرهنگیان و تخصیص زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آنها گفت: پیگیری این مسئله از طریق دولت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت کاری قرار می‌گیرد.
وی در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم برای حل مشکل نوسازی و تجهیز و به‌روزرسانی مدارس از طریق وزارت آموزش و پرورش و دولت تا مهرماه آینده اعتبار لازم تأمین و تخصیص یابد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی