[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

افتتاح دو طرح با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد ریال در بیضا، روزنامه شیراز نوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا خبر داد: 
افتتاح دو طرح با اعتباری بالغ بر 33میلیارد ریال در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از افتتاح کانال انتقال آب با لوله پلی‌اتلین و طرح سبزی، صیفی و میوه‌خشک‌کنی در شهرستان بیضا خبر داد و گفت: این دو طرح در دهه سوم بهمن‌ماه به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مؤیدی اظهار کرد: برای افتتاح این دو طرح ۳۲.۳۳میلیارد ریال اعتبارات ملی و استانی تأمین گردید. 
مؤیدی با بیان اینکه طرح آب‌رسانی موصوف به طول ۱۰۱۵ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۸.۳۲میلیارد در روستای علی‌آباد قرق اجرا شد، افزود: با اجرای این طرح ۵۰۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی این روستا مشروب می‌شود. وی اضافه کرد: به ازای هر یک کیلومتر انتقال آب با لوله ۴۰هزار مترمکعب در مصرف آب کشاورزی صرفه‌جویی می‌شود. به گفته مؤیدی، واحد سبزی، صیفی و میوه‌خشک‌کنی و بسته‌بندی با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال در روستای علی‌آباد سرتل به بهره‌برداری رسید.
این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ تن انواع میوه، صیفی و سبزی خشک در این واحد صنعتی و ارسال به استان‌های هم‌جوار و فارس تصریح کرد: با راه‌اندازی این طرح برای ۵ نفر به طور مستقیم و برای ۵ نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد شغل گردید. در آیین افتتاح طرح‌های مذکور محسن علیزاده نماینده مردم بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی، محمد فرخ‌زاده معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری، خیرالله پارسازاده فرماندار، جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و بهره‌برداران شهرستان بیضا حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی