[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۱۰ میلیارد تومان ناقابل!، روزنامه شیراز نوین

باشگاه پرسپولیس برای مبلغ رضایت‌نامه یک بازیکن فوتبال 10 میلیارد تومان می‌پردازد؛ رقمی که حالا به یک رقم عادی برای اهالی فوتبال تبدیل شده است و می‌تواند برای بهبود زیرساخت‌های بسیار ضعیف در فوتبال پایه هزینه شود.
به گزارش شیرازنوین و به‌نقل ازورزش سه، باشگاه پرسپولیس پس از مذاکرات فراوان سرانجام موفق شد رضایت باشگاه مس رفسنجان برای انتقال محمد خدابنده‌لو را جلب کند تا این بازیکن در یک‌قدمی انتقال به پرسپولیس قرار بگیرد.
سرخ‌پوشان که پیش از این با ستاره مس رفسنجان به توافق شخصی رسیده بودند، حالا برای آزاد کردن او توانستند موافقت مس رفسنجان را هم بگیرند و احتمالاً او در هفته جاری پرسپولیسی خواهد شد.
شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که ارزش این توافق 10 میلیارد تومان است که هشت میلیارد تومان آن پرداخت خواهد شد و دو میلیارد هم با توجه به بدهی مس رفسنجان، تهاتر می‌شود.
این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند در روزهای آینده یک بازیکن را در لیست خروجی خود قرار دهد تا به این‌ترتیب جا برای خدابنده‌لو باز شود؛ احتمالاً این بازیکن از لیست خارجی و لژیونر خواهد بود.
با انتقال محمد خدابنده‌لو، پرسپولیس دومین سهمیه لیگ برتری خود را استفاده خواهد کرد و در لیست بزرگسالان نیز جای دیگری برای بازیکن جدید نخواهد داشت.
نکته مهم اینکه خدابنده‌لو در صورت انتقال به پرسپولیس برای بازی تراکتور در دسترس کادرفنی این تیم نخواهد بود و احتمالاً هفته دوم را در ترکیب مس رفسنجان سپری می‌کند.
او در تمرینات مس رفسنجان نیز حضور منظمی دارد و بعد از موافقت این باشگاه با جدایی، حاضر شده که یک بازی دیگر هم برای این تیم انجام دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی