[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

آدم‌آهنـی طلسـم شد، روزنامه شیراز نوین

ارلینگ هالند تا مدت‌ها بازی برابر چلسی را فراموش نخواهد کرد؛ شبی که توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود.
به گزارش ورزش سه، هالند مقابل چلسی چندین موقعیت گل واضح داشت و می‌توانست کمک کند تیمش برنده شود، اما در چیزی که معمولاً خطاناپذیر است، شکست خورد: گل‌زنی.
منچسترسیتی در یک بازی پیچیده دو امتیاز مقابل چلسی از دست داد؛ جایی که مردان گواردیولا در مهار ضدحملات رقیب خود و شکستن دیوار دفاعی میهمان با مشکل زیادی مواجه شدند. 
شاگردان مائوریسیو پوچتینو در اواخر نیمه اول توسط رحیم استرلینگ به گل رسیدند و تا دقایق پایانی به نظر می‌رسید که برنده این دیدار خواهند بود، اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و رودری توانست در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی گل مساوی تیمش را به ثمر برساند. 
در شرایطی که مردان پوچتینو در داخل محوطه جمع شده و به شکل بسته‌ای دفاع می‌کردند، درخشش ارلینگ هالند بیش از هر زمان دیگری مورد انتظار بود. این بازیکن نروژی موقعیت‌هایی داشت، اما آمار گل‌زنی او در این بازی روی صفر باقی ماند. 
امید به گل مهاجم سیتی 1.71 بود و 9 بار شوت‌زنی کرد(دو شوت به سمت دروازه، 5 ضربه بیرون و دو ضربه مهارشده). در مجموع او سه موقعیت واضح گل را از دست داد؛ به ‌خصوص آن ضربه سر داخل محوطه جریمه که وارد دروازه نشد. هالند در نبرد هوایی مقابل مدافعان میانی چلسی در هوا پیروز شد، اما نتوانست توپ را به سمت دروازه هدایت کند. دیشب انگار سخت‌ترین شب هالند در سیتی بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی