[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برای انتقام می‌آییم!، روزنامه شیراز نوین

حضور پرسپولیسی‌های سابق در ترکیب تراکتور باعث جذابیت مضاعف دوئل این 2 تیم سرخ‌پوش در ورزشگاه آزادی تهران شده است.
به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس و تراکتور در حساس‌ترین دوئل هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران باید روز چهارشنبه دوم اسفندماه از ساعت 17:15 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. مسابقه‌ای که به‌ واسطه حکم صادره از سوی کمیته انضباطی در غیاب تماشاگران باید برگزار شود، اما با این وجود، از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ به‌ویژه آنکه بعد از شکست هفته گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، سرخ‌پوشان پایتخت با وجود آنکه یک بازی بیشتر نسبت به تراکتور انجام داده‌اند، اما تنها 2 امتیاز در جدول از این تیم پیش هستند و باخت مقابل تراکتور می‌تواند باعث سقوط شاگردان اوسمار ویرا به رتبه چهارم جدول شود.
تیم‌های قرمزپوش تهران و تبریز همواره دوئل‌های جذاب و نفسگیری را با یکدیگر داشته‌اند و با توجه به موقعیت 2 تیم در جدول رده‌بندی، مسابقه روز چهارشنبه‌شان هم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. در کنار حساسیت جدولی، حضور چشمگیر بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب تراکتور تبریز باعث شده تا نبرد شاگردان اوسمار ویرا و پاکو خمس از حساسیت دوچندانی برخوردار شود و به نظر می‌رسد که پرسپولیسی‌های سابق انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابق خود داشته باشند.
شجاع و اولین مأموریت بزرگ بعد از جام ملت‌ها
کاپیتان باتجربه و کهنه‌کار تراکتوری‌ها در اولین حضورش در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی بعد از پایان جام ملت‌های آسیا، باید برای تراکتور مقابل پرسپولیس به میدان برود. خلیل‌زاده که روزهای پرنوسانی را در جام ملت‌های آسیا داشت، در بازی رفت 2 تیم هم 78 دقیقه در ترکیب تراکتور حضور داشت که عملکرد نسبتاً قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشت، اما با توجه به ناکامی در ثبت کلین‌شیت، خلیل‌زاده امیدوار است که بتواند مقابل خط حمله پرمهره پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد؛ به‌ ویژه اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان باز شود، شجاع خلیل‌زاده کار سختی برای جلوگیری از حملات ستاره‌هایی مانند شهاب زاهدی و عیسی آل‌کثیر خواهد داشت و باید دید در بازگشت دوباره به ورزشگاه آزادی، چه نمایشی را از خود برابر تیم سابقش به اجرا در می‌آورد.
شیری و نادری علیه موتور محرک‌های پرسپولیس؟
مهدی شیری و محمد نادری هم در بازی رفت تراکتور و پرسپولیس توانستند شانس بازی به‌ دست آورند، اما روز پرنوسانی را داشتند و برابر تیم سابق خود نتوانستند پرجنب‌وجوش ظاهر شوند. آنها در حالی در بازی برگشت احتمالاً در قامت دفاع راست ‌و چپ تراکتور کار خود را پیش می‌برند که ستاره‌هایی مانند سعید صادقی و مهدی ترابی و البته احتمالاً اوستون اورونوف در ترکیب پرسپولیس حضور خواهند یافت و همین مسئله باعث شده تا این 2 مهره کلیدی ترکیب تراکتور روز سختی را برای از کار انداختن موتورهای محرک پرسپولیس در پیش داشته باشند.
نعمتی به دنبال بازگشتی رؤیایی به آزادی
سیامک نعمتی در ابتدای فصل تلاش زیادی کرد تا بتواند در فهرست پرسپولیس بماند، اما در نهایت با توجه به مخالفت یحیی گل‌محمدی، او از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شد و به تراکتور تبریز پیوست. در بازی رفت تراکتور و پرسپولیس، نعمتی در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان تبریزی بود، اما نتوانست روز خوبی را برابر تیم سابق خود داشته باشد؛ با این وجود، نعمتی که رفته‌رفته به یکی از مهره‌های کلیدی و محبوب پاکو خمس تبدیل شده، امیدوار است که در بازگشت دوباره به ورزشگاه آزادی بتواند توانایی‌های فنی بالای خود را نشان بدهد و مقابل تیم سابق‌اش بدرخشد.
عبدی داغ دل هواداران پرسپولیس را تازه می‌کند؟
مهدی عبدی مهاجم تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است که به صورت قرضی برای تراکتور تبریز به میدان می‌رود. جالب آنکه او در بازی رفت، روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت و شانس بازی برای تراکتور را به‌دست نیاورد، اما حالا در بازی برگشت، عبدی به نظر می‌رسد که در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان تبریزی قرار گیرد. مهاجم مغضوبِ یحیی در فصل جاری توانسته 5 بار در قامت گلزن بدرخشد و یک گل هم برای تراکتور ساخته تا با ثبت کارنامه‌ای درخشان مهیای رویارویی با پرسپولیس شود.
مهدی عبدی که یکی از 5 پرسپولیسیِ سابق حاضر در فهرست تراکتور تبریز است، امید به آن دارد که روز چهارشنبه بتواند در قامت یار قرضی در تراکتور به سرخ‌پوشان پایتخت گل بزند و بیش از پیش کیفیت فنی‌اش را به رخ بکشد؛ البته که عبدی برای حفظ موقعیت خود در ترکیب تراکتور با توجه به جذب رحمان جعفری هم کار سختی دارد و به نظر می‌رسد که درخشش مقابل پرسپولیس می‌تواند موقعیت این مهاجم باتجربه را در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی تثبیت کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی