[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

معرفی برترین‌های کشتی نونهالان فارس، روزنامه شیراز نوین

 شیرازنوین - گروه ورزش
مسابقات کشتی نونهالان آزاد و فرنگی شهرستان شیراز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و یادواره شهید عباس دوران و شهید حسن علی پور عیسی(خادم شهید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)) در ٢۶ و٢٧ بهمن‌ماه١۴٠٢ با حضور بیش از سیصد و پنجاه کشتی‌گیر در خانه کشتی شهرستان شیراز برگزار شد.
رئیس هیئت کشتی شیراز در این ارتباط گفت: در این مسابقات کشتی‌گیرانی شرکت کردند که می‌خواهند پا جا پای بزرگان کشتی بگذارند و آینده‌سازان این رشته المپیکی در ورزش اول جمهوری اسلامی ایران باشند؛ به همین جهت باید به آنها توجه ویژه‌ای داشت.
محمدمهدی کوثری افزود: هیئت کشتی شهرستان شیراز با توجه به این موضوع و جایگاه این دیار در کشتی کشور، با توجه به عنوان‌داران المپیک و جهان از گذشته تا به امروز، مسابقاتی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و یادواره شهید عباس دوران و شهید حسنعلی پورعیسی باحضور بیش از 350  کشتی‌گیر  برگزار کرد.
گفتنی است، مراسم تجلیل از خانواده شهیدان عباس دوران و حسنعلی پورعیسی با حضور سید کمال پاک‌فطرت، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، حجت‌الاسلام مجتبی فرهنگی، معاون فرهنگی دفتر آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس، زین‌العابدین عرب، رئیس پیشین هیئت کشتی استان فارس، ساسان خوبیاری، رئیس هیئت کشتی استان فارس، شکر‌الله مسکویی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس، محمدمهدی کوثری، رئیس هیئت کشتی شهرستان شیراز، نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، نمازی، مدیر کانون خدمات رضوی منطقه یک شهرستان شیراز، عبدالرضا رستگار دبیر هیئت کشتی شهرستان شیراز، اسماعیل شاهرخی، عنایت‌الله مولایی و علیرضا زجاجی، مدیر روابط عمومی هیئت کشتی شهرستان شیراز، برگزار شد. 
همچنین در حاشیه  این مسابقات از داوران زحمتکش کشتی شیراز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی شد. 
در رقابت‌های کشتی فرنگی و در وزن 35 کیلوگرم مرتضی کاظمی بر سکوی نخست ایستاد، امیرعلی دهقان حسامپور دوم شد و عنوان سوم مشترک به سام صفری و عباسی رسید.
در وزن ۳۸ کیلوگرم، پارسا دهقانی اول شد، محمد صادقپور به مقام دوم بسنده کرد و محمد جواد اسلامی فر  و ابوالفضل صالحی دوم و سوم شدند.
در وزن 41 کیلوگرم، عنوان نخست به پوریا رزمجو  رسید، امیرحسین تختی دوم شد و علی‌اکبر حسن‌پور و مصطفی عبدی روی سکوی سوم قرار گرفتند.
عنوان نخست وزن ۴۴ کیلوگرم به بنیامین رستگار رسید، امیرحسین بلاغی دوم شد و عنوان سوم مشترک نیز به آرشام روستا و امیرمحمد آزادی تعلق گرفت.
در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل باستان و ابوالفضل آگهی به ترتیب اول و دوم شدند و امیرمحمد سلیمانی و علی روشن نیز مشترکاً رتبه سوم را به دست آوردند.
امیرعلی سترگ در وزن ۵۲ کیلوگرم قهرمان شد، آرش فهیمی به رتبه دوم دست پیدا کرد و عرفان فلاحتی و ابوالفضل مرادی نیز به همراه یکدیگر روی سکوی سوم قرار گرفتند.
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا همایون به بالاترین رتبه دست یافت، ابوالفضل رزمخواه دوم شد و علی اربابیان و مهدی غلامی نیز سوم شدند.
علی همایون در وزن ۶۲ کیلوگرم به مقام نخست دست یافت، مهدی غلامیان دوم شد و محمدرضا کشاورز و حسین امیری نیز مشترکاً سوم شدند.
در وزن ۶۸  کیلوگرم امورا نوروزی اول شد، طاها ناظمی در رتبه دوم ایستاد و سعید عسکری و محمدجواد شیرازی نیز سوم شدند.
در وزن ۷۵ کیلوگرم کیارش هوشمند بود که عنوان نخست را به خود اختصاص داد، محمدامین کیانی دوم شد و امیرمهدی فرامرزی و محمدرضا منصوری نیز مشترکاً سوم شدند.
در وزن ۸۵ کیلوگرم، سامان فتحی و ابوالفضل بیگی اول و دوم شدند و آرین همایون و محمدرضا فاتح نیز عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
در وزن ۱۰۰  کیلوگرم، امیر بیات اول شد، رضا انواری به رتبه دوم دست یافت و عنوان سوم به پارسا نظری و آرین بلوچ رسید.
همچنین در بخش آزاد نیز هومن رنجبر در وزن 35 کیلوگرم اول شد؛ در این وزن، بنیامین بهروزی دوم شد و سینا شجاعی و محمدرضا خزایی مشترکاً سوم شدند.
در وزن ۳۸ کیلوگرم، امیر عباس به مقام اول دست یافت، سبحان یاری دوم شد و یاسین عیدی پور و امیرحسین بحرامی در رتبه سوم قرار گرفتند.
در ۴۱ کیلوگرم، امیرحسین جعفری  اول شد، آرشین حمیدی زاده به رتبه دوم دست یافت و ابوالفضل کارگر و محمدرضا رنجبر نیز مشترکاً سوم شدند.
در وزن ۴۴ کیلوگرم، سید امیرمحمد حسینی به عنوان نخست دست پیدا کرد، احمد رنجبر دوم شد و رتبه سوم مشترک نیز به علی زارع و محمدمهدی رحیمی رسید.
رتبه نخست در وزن ۴۸ کیلوگرم به محمد هوشیار رسید و عباس قناعتی دوم شد؛ در این وزن، امیر حافظ ابراهیمی و علیرضا زاهدیان به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.
در وزن ۵۲ کیلوگرم، علیرضا پاپری زاده به مقام اول دست یافت، نیما زارع دوم شد و میلاد ناصری و امیرحسین نورمندی نیز سوم شدند.
در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد زراعت پیشه و محمدرضا کامکار اول و دوم شدند و عباس سعیدی و سید ابوالفضل رضوی نیز مشترکاً سوم شدند.
امیرعلی جهاندیده در ۶۲ کیلوگرم حائز رتبه نخست شد، کوروش شهرکی نیا دوم و محمدصالح منصوری و ابوالفضل رفیعی نیز مشترکاً سوم شدند.
در ۶۸ کیلوگرم، حسین میرزایی به رتبه نخست دست یافت، سید محمدطاها خادم دوم شد و مهدی غلامعلی نژاد و امیرمحمد قاسمی نیز مشترکاً سوم شدند.
در وزن ۷۵ کیلوگرم، سید امیرمحمد موسوی و مهدی ملکی اول و دوم شدند، عرشیا اکبری و آرش فیروزی زاده نیز مشترکاً به عنوان سوم دست یافتند.
در ۸۵ کیلوگرم محمدحسین ده بزرگی اول شد، ابوالفضل کبیری در رتبه دوم قرار گرفت و ابوالفضل زارعی و احمد بحرامی سوم شدند.
در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، امیرحسین غفاری اول شد، محمد متین نگهداری در رتبه دوم قرار گرفت و امیرحسین زارع روی سکوی سوم ایستاد.
محمدمهدی کوثری، رئیس هیئت کشتی شیراز در پایان از اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز، داوران زحمتکش هیئت کشتی شهرستان، کادر فنی مسابقات، عوامل اجرایی، عبد‌الرضا رستگار، دبیر هیئت کشتی شیراز، علیرضا زجاجی، مدیر روابط عمومی هیئت، فرزاد شمالی، خزانه‌دار هیئت و تمامی کسانی که به برگزاری مطلوب مسابقات کمک کردند، تشکر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی