[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت است، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پیروزمند گفت: ایجاد تحول، مستلزم مسئولیت‌پذیری و مشارکت افزون‌تر خبرگان رهبری در مسیر تحول در حکمرانی ولایی است.
وی با بیان اینکه نظام بوروکراتیک اداری، دست و بال جبهه‌ انقلاب را در دستگاه جهادی بسته است، گفت: باید به فکر مرتفع کردن چنین موانعی باشیم و کشور از همین روی نیاز به تحول دارد.
کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه فرهنگ لیبرالیستی در جامعه بعد از انقلاب، در مسیر پیشرفت کشور مانع ایجاد کرده است، افزود: برای رفع این موانع نیاز به تحول اساسی داریم و اگر این تحول رخ ندهد، این نظام لیبرالیستی غرب‌زده، فاصله بین امام و امت را افزایش خواهد داد و ناکارآمدی‌های عده‌ای، در نهایت به نام دین و روحانیت ثبت خواهد شد.
پیروزمند در پایان با اشاره به اینکه توان‌فزایی داخلی زمانی اتفاق می‌افتد که ایجاد تحول را جدی بگیریم، گفت: یکی از موارد مهم ایجاد تحول، تحول در مشارکت‌بخشی به مردم است. هرچند نظام ما در مشارکت‌بخشی به مردم مثال‌زدنی است، اما در مسیر آینده به دلیل شرایط خاصی که پیش روی کشور است و تحولاتی هم که در نظر جهانی در حال رخ دادن است، باید با آمادگی بیشتری به جلو حرکت کنیم و مشارکت مردم را افزایش دهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی