[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فیلم‌نامه‌ای که جایزه وحشت گرفت، روزنامه شیراز نوین

فیلم‌نامه کوتاه داستانی «یکشنبه» به نویسندگی ایمان داوری در جدیدترین رقابت بین‌المللی خود جایزه دوم بهترین پیچش(twist) داستانی فیلم‌نامه کوتاه از جشنواره «وحشت، دوربین، حرکت» در کشور آمریکا را دریافت کرد تا به دومین موفقیت خود در جشنواره‌های جهانی دست پیدا کند.
این جشنواره که فقط توجه و تمرکز خود را روی فیلم‌نامه‌های ژانر وحشت گذاشته است. فیلم‌نامه «یکشنبه» پیش از این نیز در بخش نهایی هشتمین جشنواره «۱۳ ترس» در آمریکا کاندیدای دریافت جایزه شده که نتایج نهایی آن در ماه مارس سال جاری اعلام خواهد شد. ایمان داوری یکی از فیلم‌نامه‌نویسان و کارگردانان ایرانی است که آثار مختلفی در قالب فیلم و فیلم‌نامه در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی داشته و جوایز متعددی را نیز کسب کرده است.
این فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان پیش از این جایزه اول جشنواره فلیکر رود آیلند آمریکا برای فیلم‌نامه «خوابِ بیدار» (sleep no more)، جایزه فیلم‌نامه کوتاه جشنواره گندم‌های طلایی ترکیه برای فیلم‌نامه «رهایی»(set free)، جایزه بهترین فیلم‌نامه فستیوال پنج قاره‌ی ونزوئلا برای فیلم‌نامه «x»، جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره HYBRID GENRE film France، جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره Only the best film در آمریکا و و لوح تقدیر جشنواره A Royal Chance Film Festival در آمریکا را از آن خود کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی