[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

نهضت مسکن بر ریل سازندگی، روزنامه شیراز نوین

ه گزارش روابط عمومی شرکت عمران صدرا، جمعی از نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر صدرا با مدیرعامل شرکت عمران صدرا دیدار و گفت‌وگو کردند. 
در این جلسه دوساعته نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر صدرا سؤالاتی را در زمینه وضعیت نظارت فنی بر پروژه‌ها، تقسیط آورده‌ها، وضعیت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان و... از مسئولان شرکت عمران صدرا و پیمانکار پروژه‌ها ارائه کردند. پوربهی در این جلسه گفت: مجموعه شرکت عمران صدرا خود را نماینده مردمی می‌داند که پس از سال‌ها می‌خواهند خانه‌دار شوند و ما به نمایندگی شما پیگیر مطالبات و خواسته‌های بحق شما هستیم.
مدیرعامل شرکت عمران صدرا افزود: مجموعه شرکت عمران صدرا از روز اول عملیات اجرایی پروژه‌های ده‌گانه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا با حساسیت و نظارت حضور داشته است. 
او ادامه داد: بنده و سایر همکاران بنده به عنوان خادم ملت و مردم هر روز آمادگی این را داریم تا سؤالات متقاضیان و وضعیت پروژه را تشریح کنیم؛ چراکه دانستن حق مردم و متقاضیان نهضت ملی مسکن است.
مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: پیگیری پروژه نهضت ملی مسکن یکی از چندین مأموریت و وظیفه شرکت عمران صدراست، اما قطعاً امروز نظارت بر ساخت این خانه‌ها تا حصول نتیجه و تحویل آن به متقاضیان از اولویت‌های ماست. پوربهی گفت: تا به امروز هزینه‌ای که شرکت عمران صدرا برای ساخت هر واحد کرده است، دو الی سه برابر آورده متقاضی است و این پیشرفت و حرکت رو به جلو این پروژه‌ها را نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: همه ده پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا در حال فعالیت هستند و هیچ پروژه‌ای تعطیل نیست و نمی‌گذاریم که هیچ خللی در روند رو به جلو ساخت این خانه‌ها ایجاد شود.
او بیان کرد: متقاضیان به شایعات در فضای مجازی توجهی نکنند و اگر سؤال و ابهامی وجود داشت، از کارشناسان شرکت عمران صدرا پیگیری کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی