[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بدل‌کاری بماند برای بدل‌کاران، روزنامه شیراز نوین

سیلوستر استالونه پس از هفتمین تجربه عمل جراحی کمر برای ایفای نقش در فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» به بازیگران هشدار داد: بدل‌کاری نقش‌های خودتان را انجام ندهید.
به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از هالیوود ریپورتر، سیلوستر استالونه، بازیگر سینما در یکی از اپیزودهای رئالیتی شوی تلویزیونی که با خانواده‌اش در آن حضور می‌یابد، فاش کرد پس از فیلم‌برداری فیلم «بی‌مصرف‌ها» در سال ۲۰۱۰ از نظر جسمی دیگر هرگز بهبود نیافت.
استالونه که بدل‌کاری فیلم «بی‌مصرف‌ها» در سال ۲۰۱۰ را خودش انجام داده بود، گفت به تازگی هفتمین عمل جراحی کمرش را برای آسیب‌هایی که در صحنه این فیلم بر او وارد شده، پشت سر گذاشته است.
این بازیگر اکشن گفت: یک چیز عاشقانه در انجام بدل‌کاری‌های نقش‌های خودتان وجود دارد، اما بعد از انجام بدل‌کاری، چیزی که به‌جا می‌ماند خیلی غیرعاشقانه است.
بازیگر نقش «راکی» گفت که درد او ناشی از فشاری است که توسط هم‌بازی ‌اشاستیو آستین، اسطوره کشتی حرفه‌ای آمریکایی، در جریان یک صحنه مبارزه در اولین فیلم «بی‌مصرف‌ها» بر وی وارد شد. وی گفت: من یک ضربه را کاملاً به یاد دارم.
استالونه در ادامه عنوان کرد: هرگز از عوارض فیلم اول این مجموعه بهبود نیافتم و بعد از آن به معنای واقعی کلمه از نظر فیزیکی یکسان نبودم؛ بنابراین به بازیگران هشدار می‌دهم، بدل‌کاری خودتان را انجام ندهید.
این بازیگر درباره هفتمین عمل جراحی کمرش هم صحبت کرد و گفت، جراح دیسک بزرگی را که در کمرش ایجاد شده درست کرد.
همسر استالونه بیان کرد شوهرش سعی می‌کند درد را پنهان و وانمود کند این اتفاق نیفتاده است، چون دوست ندارد مردم بدانند او این همه جراحی انجام داده است.
سیستین، دختر استالونه هم گفت: فکر می‌کنم در تمام دوران کودکی من، پدرم درد داشت. او هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد تا درد را کنار بگذارد و در جمع خانوادگی حضور داشته باشد. همسر استالونه تأکید کرد که وی همیشه هنگام جراحی روحیه خوبی داشته، اما تحمل این جراحی‌ها برای خانواده بسیار سخت بوده است.
این بازیگر به دلیل اصرار به انجام بدل‌کاری‌ همه نقش‌هایش، چندین آسیب‌دیدگی در بدنش دارد. در فیلم «راکی ۴»، سیلوستر به دولف لاندگرن می‌گوید: با تمام زورت به سینه‌ام مشت بزن و وقتی چشمانش را باز می‌کند که در بیمارستان بستری شده ‌است. سرِ صحنه مبارزه با استیو آستین در فیلم «بی‌مصرف‌ها» هم گفته شده گردنش شکسته است. همین‌طور در فیلم «فرار به سوی پیروزی» نیز انگشت‌های سیلوستر به‌ دلیل دریافت یک پنالتی از پله شکست.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی