[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

افتتاح شعبه صرافی بانک ملی در فارس، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
آیین افتتاح شعبه صرافی بانک ملی در استان فارس هم‌زمان با ۹ استان دیگر کشور در شیراز برگزار شد. این مراسم هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس و جمعی دیگر از مقامات مسئول با همراهی اصحاب رسانه برگزار شد.
تسهیلگری در مبادلات ارزی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با افتتاح شعبه ارزی بانک ملی در فارس، زمینه‌های بدون دغدغه برای مبادلات ارزی فعالان اقتصادی استان فراهم شد. حسن شیخ‌نیا افزود: علاوه بر این، شعبه صرافی بانک ملی می‌تواند دغدغه مردم در تأمین ارز بدون مخاطره و ریسک را برطرف کند. وی ادامه داد: با توجه به نیاز فعالان اقتصادی برای مبادلات ارزی بین‌المللی که در گذشته توسط بازارهای غیررسمی انجام می‌شد، راه‌اندازی این مرکز بسیار ضروری و حیاتی بود. او اظهار کرد: شعبه صرافی بانک ملی همچنین می‌تواند با پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی، به پیشرفت اقتصادی استان کمک کند. شیخ نیا بیان کرد: با افتتاح این شعبه در فارس که استانی برخوردار از ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است، دغدغه بزرگ فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف برطرف خواهد شد.
هدف‌گذاری برای رونق تولید
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس هم گفت: راه‌اندازی شعبه صرافی بانک ملی در استان علاوه بر کمک به رونق تولید در واحدهای تولیدی، مراودات ارزی را نیز تسهیل خواهد کرد. کریم ریگی‌زادگان افزود: این صرافی ملی می‌تواند در ۲ بخش ارز بازرگانی و ارز غیربازرگانی فعالیت داشته باشد و خدمات ارائه دهد. وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت ارز توافقی ۲هزار دلاری (ارز توافقی) با نرخ اعلامی توسط بانک مرکزی، پس از ثبت نام در سامانه «بله» به این صرافی واقع در ابتدای خیابان شهید فقیهی (۲۰متری سینما سعدی) مراجعه کنند. او اظهار کرد: در زمینه پرداخت ارز بازرگانی به واحدهای تولیدی و تجار نیز، متقاضیان می‌توانند پس از ثبت سفارش، خدمات خود نیاز را از طریق شعبه صرافی بانک ملی استان فارس دریافت کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی