[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نقش تعیین‌کننده جامعه دانشگاهی در توسعه کشور، با مشارکت در انتخابات، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مشارکت پرشور در انتخابات را گامی مؤثر در پیشبرد مسیر توسعه کشور دانست و نقش جامعه دانشگاهی را در این زمینه، تعیین‌کننده خواند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور پرشور جامعه دانشگاهی در این رویداد ملی را حائز اهمیت خواند.
او با بیان اینکه جامعه دانشگاهی به عنوان پیشگامان علمی، فرهنگی و اجتماعی، می‌توانند نقشی تأثیرگذار در هدایت جامعه ایفا کنند، افزود: شرکت در انتخابات از جمله مهم‌ترین رخدادهای اجتماعی محسوب می‌شود که در همین راستا ضرورت دارد همه ما در این زمینه، مسئولیت خود را به نحو مطلوبی محقق سازیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انتخابات مجلس شورای اسلامی را از جمله بنیادی‌ترین زیرساخت‌های مشارکت اجتماعی برشمرد که به نحو مستقیم با سرنوشت تمامی اقشار جامعه در ابعاد مختلف در ارتباط است و شرکت در تعیین نمایندگان برای حضور در این جایگاه را گامی اساسی برای سرنوشت خود و آیندگان جامعه عنوان کرد.
دکتر حسینی با دعوت از جامعه دانشگاهی برای حضور پرشور در این انتخابات، ابراز امیدواری کرد که شاهد انتخاب شایسته‌ترین افراد برای حضور در مجلس شورای اسلامی و توسعه همه‌جانبه کشور باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی