[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

مجلس تحول‌آفرین با پشتوانه آرای بالای مردمی شکل می‌گیرد، روزنامه شیراز نوین

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه منتظران ظهور باید در مسائل اجتماعی و کمک به دیگران پیشگام و طلایه‌دار باشند، گفت: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت اجتماعی، حضور در انتخابات و تلاش برای ساختن ایران قوی است.
به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی در جشن مردمی نیمه شعبان و در جمع خانواده شهدا، اقشار مختلف مردم و فعالان فرهنگی منطقه ۲ تهران، نیمه شعبان را روز شادی و سرور همه دوستداران اهل بیت و مشتاقان ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: از جمله القاب آن حضرت می‌توان به مهدی، منتظر، قائم، منتقم، داعی الی‌الله، صاحب‌الامر، خاتم الاوصیاء و بقیة‌الله اشاره کرد و در آیات متعدد قرآن، روایات متواتر و نیز کتب آسمانی، به ظهور امام زمان(عج) تصریح شده است و با قیام آن حضرت، سراسر جهان به جامعه‌ای توحیدی و ایمانی تبدیل خواهد شد که در آن عدالت و عزت، علم و آگاهی، سلامت، اخلاق و معنویت، امنیت و آرامش و رفاه تجلی خواهد یافت.
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرچم مهدویت را به اهتزاز درآورده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای آرمان والای مهدویت در مسیر مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم است و بر حمایت از مستضعفان جهان به ویژه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و مقابله با رفتارهای فاشیستی و هیتلری صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در غارت و اشغالگری تأکید دارد.
معاون رئیس‌جمهور استمرار حرکت ملت ایران در زمینه سازی ظهور را مورد اشاره قرار داد و گفت: ستم‌ستیزی و دفاع از ستمدیده از مؤلفه‌های اصلی مکتب مهدویت است و ملت ایران، این مرام را سرلوحه حرکت خود قرار داده است. اگر در گذشته کسی تردید داشت که چرا ملت ایران با رژیم صهیونیستی و سلطه‌گری آمریکا و غرب مخالفت می‌کند، امروز با مشاهده جنایت و نسل کشی علنی آن‌ها در غزه، حق را به ملت ایران می‌دهد و امام راحل از آغاز نهضت اسلامی یعنی ۶۰ سال پیش ماهیت خبیث آن‌ها پی برده بود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه کشورهای غربی و مدعیان حقوق بشر هیچ ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند اظهار داشت: آنان سال گذشته به بهانه درگذشت یک خانم، تمام سرمایه و ظرفیت خود را به میدان آوردند تا ایران را به آشوب بکشند و به دروغ خود را سینه چاک دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان جا زدند، اگر این ادعا درست بود چرا در مقابل قتل عام بی‌رحمانه هزاران زن و کودک در غزه نه تنها سکوت کرده‌اند بلکه این نسل کشی و جنایات جنگی را تأیید و مورد حمایت قرار می‌دهند و آمریکا برای چندمین بار قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو کرد و نشان داد که با تمام توان از کشتار انسانی حمایت می‌کند.
حسینی تأکید کرد: امروز افکار عمومی جهان به خوبی به این آگاهی رسیده است که هرجا منافع کشورهای غربی و کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، اقتضا کند براحتی حتی نسل کشی را هم تأیید و از آن حمایت می‌کنند.
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس خاطر نشان کرد: اگر در مقطعی با رأی مردم رئیس‌جمهور یا نمایندگانی انتخاب شدند که روحیه انقلابی نداشتند و چندان در خدمت مردم نبودند، در انتخابات ۱۴۰۰ رئیس‌جمهوری را روی کار آوردند که برخلاف گذشته، با انگیزه بی‌وقفه و با روحیه جهادی در خدمت مردم است و در همین مدت دولت مردمی اقدامات گسترده‌ای را برای رفع مشکلات و کاستی‌ها انجام داده است به نحوی که برخی ناترازی‌ها در حوزه بودجه، انرژی، آب و برق اصلاح شده و جهت‌گیری به سمت حل مسائل و معضلات مزمن در کشور است.
حسینی تصریح کرد: با انتخاب افراد شایسته و کارآمد که روحیه اشرافی‌گری، رخوت و سستی نداشته و تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات کنند، می‌توان در بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور نقش آفرین شد.
معاون رئیس‌جمهور ابراز امیدواری کرد با توجه به حضور نامزدهای متعدد با سلایق فکری، سیاسی و فرهنگی مختلف و نیز برنامه‌های متنوعی که برای تبلیغات انتخابات بویژه از طریق صدا و سیما در نظر گرفته شده است مردم بتوانند ارزیابی خوبی از توانمندی نامزدها داشته باشند و ضمن افزایش مشارکت، افراد اصلح و دل‌سوزی انتخاب شوند و مجلس قوی با پشتوانه آرای بالای مردمی شکل بگیرد تا در کنار دولت با اقدامات مؤثر بتوان تحول آفرین شد و از وضع موجود با سرعت و دقت به سمت وضع مطلوب حرکت کرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی