[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آغاز عملیات اجرایی ساخت واحد‌های مسکونی در ارسنجان، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان از آغاز عملیات اجرایی ساخت واحد‌های اختصاصی هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و نخبگان این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، عزت‌الله محمودی مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان، در حاشیه این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این طرح در قالب طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ارسنجان با همکاری امور اجرایی ماشین‌آلات عمرانی بنیاد مسکن استان فارس آغاز گردید.
محمودی برخی از شاخص‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان را برشمرد و اضافه کرد: بیش از 4هزار و 400 متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان ارسنجان نام‌نویسی کرده‌اند و کار پایش این متقاضیان انجام شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان در ادامه گفت: 370 متقاضی در این طرح با بانک‌ها عقد قرارداد کرده‌اند و کار اعطای تسهیلات آنها در حال انجام است. وی احداث مسکن ویژه استادان دانشگاه و نخبگان علمی را رویکرد مهم بنیاد مسکن دانست و گفت: بنیاد مسکن در این راه با جدیت احداث مسکن اساتید را دنبال می‌کند. فرماندار شهرستان ارسنجان نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن، اساتید و نخبگان دانشگاهی را از جمله اقشاری دانست که در اولویت تأمین مسکن هستند و گفت: این قشر شریف از جمله اقشار تأثیرگذار در توسعه دوچندان جامعه هستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی