[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پوسترهای انتخاباتی جمع‌آوری شد، روزنامه شیراز نوین

شهروندان صبح ۱۲ اسفند را با شهری پاکیزه آغاز کردند. سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از پاک‌سازی بنر و پوسترهای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر شیراز با تلاش شبانه پاکبانان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور و مردمی شهروندان شیرازی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و قدردانی از نامزدهای انتخاباتی که در محل‌های مجاز اقدام به نصب تبلیغات خود کردند، گفت: تبلیغات محیطی یکی از مراحل مهم در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و همچنین معرفی کاندیداها برای مشارکت مردمی است.
خوشبخت با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات نیز تبلیغات در مکان‌های مختلف شهر نصب شده بود و کاندیداهای محترم این دوره پایبند به قوانین بودند و باعث شد فرایند پاک‌سازی با سرعت بیشتری انجام گیرد، قدردانی نمود و عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات در یازدهم اسفندماه، چهره شهر شیراز در صبحگاه شنبه دوازدهم اسفند با تلاش و زحمت بی‌وقفه پاکبانان خدوم از پوسترها و بنرها پاک‌سازی شد.
به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، این عملیات با حضور ۳۰۰ پاکبان مجهز به همه تجهیزات و لوازم ایمنی و بیش از ۳۰ دستگاه خودرو نظیر تانکر، واترجت، خودرو جمع‌آوری مواد قابل بازیافت، خودرو حمل پسماند و با نظارت ۱۱ کارشناس اجرایی و حضور ۱۱ کارشناس HSE انجام شد.
در ضمن شهروندان در صورت مشاهده موارد جزئی عدم پاک‌سازی می‌توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل نمایند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی