[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در نی‌ریز نابود شد، روزنامه شیراز نوین

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز فارس اعلام کرد: ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و غذایی تاریخ گذشته و غیربهداشتی در این شهرستان نابود شده است. عرفان دهقانی شنبه در این‌باره به ایرنا گفت: طرح تشدید بازدید و بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان نی ریز اجرا شد و کارشناسان بهداشت محیط این شبکه، ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرمجاز را که در مدت سه ماه گذشته جمع‌آوری شده، با همکاری مأموران شهرداری معدوم کردند.
وی ادامه داد: این مواد غذایی شامل انواع شکلات، لبنیات، آدامس و... تاریخ گذشته، محصولات خوراکی خارجی قاچاق و غیرمجاز را شامل می‌شود.
او اضافه کرد: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان، نظارت مستمر بر واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و برخورد قانونی با هرگونه تخلف برای تأمین سلامت غذایی در زمینه تولید و عرضه را در اولویت اهداف کاری خود قرار داده‌اند.
دهقانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف‌های بهداشتی در شهرستان، موضوع را در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع دهند. شهرستان نی‌ریز در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی