[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سیل سیستان؛ آماده‌باش سپاه، روزنامه شیراز نوین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان تأکید کرد.به گزارش حوزه دفاعی ایرنا از سپاه نیوز؛ سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز «شنبه ۱۲ اسفندماه» از طریق تماس تلفنی در جلسه بخشداری پلان، پیگیر خدمت‌رسانی به مردم درگیر با سیل شد و در خصوص امتداد و تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده تأکید کرد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در بخش سیل‌زده پلان در شهرستان دشتیاری از نزدیک پیگیر امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شد. وی در جلسه‌ای که در بخشداری پلان برگزار شد، ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته، در خصوص امتداد کمک‌رسانی و حضور گروه‌های جهادی پیگیری‌های لازم را انجام داد. فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: تا هر زمان که نیاز باشد سپاه و بسیج در منطقه حاضر است و امدادرسانی با قوت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا سختی‌ها و مشکلات مردم را به حداقل برسانیم؛ باید تلاش کنیم تا با رفع معضلات به‌وجود آمده کاری کنیم تا شیرینی آبادانی سیل و آب فراهم شده در ادامه برای همه مردم مثمر ثمر شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی