[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

در انتظار تغییر بزرگ هستیم ، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مدرسین بعد از پایان انتخابات در پیامی با بیان اینکه به قصد افزودن درصدی به مشارکت در انتخابات شرکت کرده‌ام، گفت: باید عزم خود را برای تغییر بزرگ به نفع مردم شریف کرمان جزم کنیم.
به گزارش گروه سیاسی ایرنا، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بعد از پایان انتخابات مجلس دوازدهم با صدور پیامی اظهار داشت: از ابتدای حضورم در صحنه انتخابات در کرمان، قصدم ادای دین به مردم شریف زادگاه عزیزم و افزودن درصدی به مشارکت در انتخابات و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود.
وی ادامه داد: به مصداق «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» از تمام کسانی که به هر نحوی در ستادهای اینجانب فعالیت کرده و با رأی خود به اینجانب اعتماد کردند سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم که در پیشگاه خداوند و روح بلند شهدای گلگون‌کفن کرمان بالاخص سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مأجور باشند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در این پیام اضافه کرد: به جنابان آقایان حسن پور و دوست علی که مورد اعتماد شما مردم عزیز کرمان و راور قرار گرفتند تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیقات آن برادران گرامی را در خدمت به مردم بزرگوار کرمان مسألت دارم.
باهنر یادآورشد: باید عزم خود را برای تغییر بزرگ به نفع مردم شریف کرمان جزم کنیم.»
محمدرضا باهنر در انتخابات ۱۱ اسفند ابتدا از تهران برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد، اما پس از اعلام اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت‌ شده و مشخص شدن ترکیب لیست، حوزه انتخابیه خود را از تهران به کرمان تغییر داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی