[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

صدور ۲۷۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل استاندارد فارس از صدور ۲۷۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد طی ۱۱ماهه سال جاری در این استان خبر داد. محمدمهدی رزمجو روز ۱۳ اسفندماه در جمع خبرنگاران در شیراز با اعلام این خبر گفت: در ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۴هزار و ۲۰۰ مورد بازدید و بازرسی فنی کارشناسان استاندارد از واحد تولیدی سطح استان فارس صورت گرفت و بیش از ۳هزار و ۸۰۰ نمونه تولیدی از خط تولید کارخانجات استان فارس نمونه‌برداری و در آزمایشگاه‌های استاندارد مورد آزمون قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در مدت ۱۱ ماه گذشته سال جاری، بیش از ۱۲هزار واحد عرضه کالا مورد بازرسی کارشناسان اداره‌کل استاندار فارس قرار گرفت.
رزمجو ادامه داد: علاوه بر اینها، نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان بیش از ۴هزار و ۴۰۰ مرتبه و نازل‌های جایگاه‌های CNG نیز بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی و آزمون تصدیق دوره‌ای صورت گرفته است.
مدیرکل استاندارد فارس گفت: همچنین طی ۱۱ ماه گذشته سال جاری، مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی به عنوان سربازان خط مقدم کنترل کیفیت بیش از ۲۰هزار و ۹۸ نفر ساعت آموزش‌های تخصصی گوناگون را طی کردند.
وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و خدماتی استان فارس دارای ۲هزار و ۶۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر برای محصولات مختلف خود هستند. 
رزمجو در عین حال از ابطال و تعلیق ۱۹۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در ۱۱ ماه گذشته به دلیل مردودی نتایج آزمون محصول و همچنین تخلف از مقررات استاندارد خبر داد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی