[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

راه‌اندازی اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان کازرون، روزنامه شیراز نوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از راه‌اندازی اتاق اصناف کشاورزی با عضویت حدود 1500 نفر بهره‌بردار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، حمید رشیدی بیان کرد: هدف از راه‌اندازی اتاق اصناف کشاورزی، هویت‌بخشی به شاغلان و مشاغل بخش کشاورزی، دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ای، پیگیری مطالبات قانونی فعالان در مجامع سیاست‌گذار و برنامه‌ریز بخش کشاورزی و تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در راستای تعیین الگوی کشت و سامان‌دهی زنجیره تولید دانست.
این مقام مسئول تصریح کرد: در شهرستان کازرون دو اتحادیه زراعت و باغبانی با یکدیگر ادغام شدند و اتاق اصناف راه‌اندازی گردید. وی تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در جهت تنظیم بازار و قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، تسهیل و تنظیم خدمات کشاورزی، نظارت و کنترل بر محصول، تولید محصول سالم و بهبود شرایط واردات و صادرات و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی تولیدکنندگان را از دیگر اهداف تشکیل اتاق اصناف کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک کشاورزان خدمات مورد نیاز خود را از این اتاق دریافت خواهند کرد.
رشیدی ثبت‌نام همه کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی را در سامانه سبک الزامی خواند و گفت: پروانه کسب کشاورزی صادر شده توسط اتحادیه‌های صنفی کشاورزی، به عنوان مدرک معتبر شغلی برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی مورد تأیید وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی خواهد بود.
وی افزود: صدور پروانه کسب مراکز خدمات کشاورزی (نهاده‌های کشاورزی سم، کود و...) از سال جاری در دستور کار اتاق اصناف کشاورزی می‌باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی