[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ غیرقانونی است، روزنامه شیراز نوین

فرماندار شهرستان شیراز گفت: بر اساس انتشار مطالبی در فضای مجازی درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی، بعضی رانندگان اقدام به افزایش نرخ کرایه کرده‌اند که این کار خلاف قانون است و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.
لطف‌الله شیبانی دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری شیراز به فرمانداری ارجاع نشده است. وی ادامه داد: اگر مصوبه‌ای در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری به فرمانداری ارجاع شود، در صورت تأیید از سال ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی دارد.
فرماندار شیراز اضافه کرد: بر اساس گزارشاتی که به فرمانداری شیراز اعلام شده، برخی رانندگان تاکسی درون‌شهری شیراز در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی اقدام به افزایش نرخ کرایه کرده‌اند که این مسئله کاملاً خلاف قانون است و با مرتکبان برابر قانون برخورد جدی خواهد شد. وی اعلام کرد: مصوبات شورای شهر باید به تصویب فرمانداری برسد و بعد از آن برای اجرا ابلاغ شود؛ در صورتی که تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی به فرمانداری شیراز ارجاع نشده است. شیبانی تأکید کرد: شهروندان شیرازی در صورت مشاهده افزایش نرخ کرایه تاکسی در شیراز موارد را به فرمانداری، تعزیرات حکومتی یا سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز اطلاع دهند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی