[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدارس در ایام نوروز میزبان فرهنگیان می‌شوند ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد: 
مدارس در ایام نوروز میزبان فرهنگیان می‌شوند 

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۹۱۱ مدرسه فارس در ۵۲ منطقه آموزش و پرورش در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ میزبان مسافران نوروزی می‌شوند.فرشید قاسمی روز سه‌شنبه در ششمین نشست ستاد اسکان مهمانان نوروزی فارس افزود: از این شمار، ۴۲۵ مدرسه در چهار ناحیه شیراز، میزبان مسافران نوروزی خواهند بود. وی اعلام کرد: هفت‌هزار و ۵۸۴ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی فارس مهیا می‌شود و تجهیز نمازخانه مدارس طرح اسکان، پخش اذان از بلندگوی مدرسه و سایر برنامه‌های معنوی و فرهنگی نیز در دستور ستاد اسکان آموزش و پرورش قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: حضور پزشک و امکانات درمانی در محل‌های اسکان و بیمه مسافران از مواردی است که امسال پیگیری می‌شود.
قاسمی با تأکید بر تلاش آموزش و پرورش فارس برای برآورده کردن انتظار مسافران در اسکان نوروزی، گفت: بیش از کمیت در پذیرش مهمانان، ارائه خدمات باکیفیت به مسافران دارای اهمیت است. وی اظهار کرد: حفظ حرمت ماه رمضان و رعایت پوشش اسلامی، ۲ اصلی است که در پذیرش مهمانان در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: اطلاع‌رسانی لحظه‌ای از وضعیت محل‌های اسکان، آمار و ارقام مسافران، آب و هوا و امکانات به ناظران فرایند اسکان باید به طور مرتب انجام شود. مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: مانور اسکان نوروزی در روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه اجرا می‌شود.
در این نشست ایمنی ساختمان‌های میزبان مسافران نوروزی، تمهیدات لازم در مواجهه با قطعی آب و برق و گاز در محل‌های اسکان، امنیت پایدار، عدم پذیرش افراد فاقد مدارک در اسکان فرهنگیان، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی بین مسافران نوروزی و تشکیل تیم تأسیساتی در هر منطقه نیز بررسی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی