[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درخواست مهکام برای تماشای قانونی «احمد به تنهایی»، روزنامه شیراز نوین

حسین مهکام در آستانه اکران آنلاین فیلم «احمد به تنهایی» از مخاطبانش درخواست کرد، فیلم را قانونی تماشا کنند.
به گزارش ایسنا، این کارگردان که پیش‌تر فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را ساخته بود، دو سال قبل فیلمی را با نام «احمد به تنهایی» ساخت که تاکنون فرصت اکران پیدا نکرده و قرار است از سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه در پلتفرم نماوا به صورت آنلاین اکران شود.
حسین مهکام درباره فیلمی که سرانجام پس از دو سال به نمایش درخواهد آمد و اینکه با وجود کپی شدن فیلم در این نوع اکران‌ها ریسک کرده است، گفت: با شروع اکران آنلاین فیلم اگر مخاطب همیشگی سینما که ذاتاً سینما را دوست دارد، آن را به شکل فانونی و با خریداری بلیت از طریق پلتفرم عرضه‌کننده تماشا کند، کمک می‌کند تا بخش خصوصی در سینما سرپا بماند. این اولین و کمترین خواسته‌ای است که یک تولیدکننده در بخش خصوصی می‌تواند داشته باشد و برای من هم مهم است.  
«احمد به تنهایی» که فیلم‌برداری آن در بهار سال ۱۴۰۰ تمام شد، حدود یک سال قبل پروانه نمایش گرفت؛ در این فیلم سهیل مستجابیان، محمود کلاری، بابک کریمی، سروش صحت، شاهرخ فروتنیان، علیرضا استادی، آندرانیک خچومیان، امیر شهرابی، محمد جزایری، مازیار تهرانی، نازآفرین فرجی، عبدالخالق استواری، غلامعلی رضایی، احمد نگهبان، محمد علی ارکان، حمید گرامی فر، علیرضا شریف زاده، مجید بیرقیان و باران کوثری بازی کرده‌اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: «روان‌پزشکی به نام احمد مسعود در پی بی‌خبری از همسرش، کتی در جست‌وجوی اوست. دوستان سابق که هر یک به دلیلی از او بریده‌اند، کمکش نمی‌کنند. احمد در انتهای شب، تجربه‌ای عجیب را حین مکالمه با زنی که با او هم‌دردی می‌کند از سر می‌گذراند و...»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی