[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان پتروشیمی شیراز به ثمر نشست، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
در بیست‌‍ و هفتمین آیین نکوداشت روز ملی صادرات، از پتروشیمی شیراز تقدیر و تجلیل به عمل آمد. آیین نکوداشت روز ملی صادرات عصر چهارشنبه شانزدهم اسفندماه در محل اتاق بازرگانی فارس با حضور استاندار فارس و جمعی از معاونین، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق بازرگانی فارس و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فعالان بخش خصوصی فارس برگزار شد و از پتروشیمی شیراز با اهدای لوح و تندیس صادرکننده نمونه استان تجلیل به عمل آمد.
مهندس احمدرضا حیدرنیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، در پی انتخاب این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه استان فارس در سال ۱۴۰۲، در پیامی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این شرکت، این افتخار بزرگ را به خانواده بزرگ پتروشیمی تبریک گفت.
متن پیام مهندس حیدرنیا به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با کمال افتخار به اطلاع می‌رساند که شرکت پتروشیمی شیراز برای چندمین سال پیاپی، در بیست و هفتمین دوره صادرکنندگان نمونه استان فارس، به عنوان صادرکننده نمونه استان انتخاب شد.
با افتخار به اطلاع می‌رساند که شرکت پتروشیمی شیراز در بیست و هفتمین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه استان فارس، برای چندمین سال پیاپی به عنوان صادرکننده نمونه استان برگزیده شد. این دستاورد ارزشمند، ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم و متعهد شرکت پتروشیمی شیراز است که با همت و پشتکار خود، در جهت تحقق اهداف شرکت و اعتلای نام ایران اسلامی گام برداشتند. اینجانب، ضمن تبریک این افتخار از تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد همکاران گرامی‌ام در شرکت پتروشیمی شیراز صمیمانه قدردانی می‌کنم.
همچنین، به اطلاع می‌رساند که شرکت پتروشیمی شیراز در راستای حفظ و ارتقای این جایگاه، برنامه‌های متعددی در زمینه تولید، صادرات و طرح‌های توسعه‌ای در دستور کار دارد.
در زمینه تولید، برنامه‌های شرکت شامل افزایش ظرفیت تولید محصولات فعلی با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و بهینه‌سازی فرایندها، تولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالا و ارتقای کیفیت محصولات و انطباق آنها با استانداردهای بین‌المللی است.
در زمینه صادرات، شرکت پتروشیمی شیراز به دنبال افزایش سهم بازار در بازارهای صادراتی فعلی، ورود به بازارهای جدید صادراتی و توسعه و تنوع‌بخشی به سبد محصولات صادراتی خود است.
با اجرای این برنامه‌ها، شرکت پتروشیمی شیراز در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته و شاهد افزایش تولید، صادرات و سودآوری خواهد بود. همچنین، این شرکت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، برنامه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف از جمله حمایت از محیط‌زیست، توسعه پایدار و کمک به جوامع محلی در دستور کار دارد. با تلاش و همت کارکنان خدوم و متعهد شرکت پتروشیمی شیراز، این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پتروشیمی کشور در مسیر تعالی و پیشرفت گام بر خواهد داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی