[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انجام فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا به‌صورت رایگان و کاملاً غیرحضوری از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir انجام می‌شود و به حکم قانون تا پایان سال ۱۴۰۲ باید همه مجوزهای قدیمی به شناسه یکتا تبدیل شوند.
مرتضی شریفی روز ۱۶ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: آن دسته از پروانه‌ کسب‌هایی که از ابتدای سال ۱۴۰۳ خارج از درگاه ملی مجوزها صادر شده یا فاقد شناسه یکتا باشند، فاقد اعتبار قانونی بوده و صاحبان آنها دچار مشکلات مالیاتی، بانکی و دریافت خدمات دولتی خواهند شد.
وی با اشاره به نحوه فرایند ثبت درخواست‌ها، افزود: همه ثبت درخواست‌ها برای هر نوع مجوز از جمله پروانه کسب صرفاً باید از درگاه ملی مجوزها و به صورت غیرحضوری انجام شود و مجوزها و پروانه‌های کسب فاقد شناسه یکتا ثبت شده درqr.mojavez.ir فاقد وجاهت قانونی خواهد بود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، شریفی در پایان گفت: تمامی کسبه و فعالان اقتصادی که برای دریافت مجوز الکترونیکی نیاز به راهنمایی دارند، می‌توانند در سطح شهر شیراز به اتاق اصناف مرکز استان یا اتحادیه صنفی مربوطه و در سطح شهرستان‌های استان نیز به اتحادیه صنفی مربوطه مراجعه کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی