[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تأمین ۴۱هزار هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تأمین ۴۱هزار و ۴۰۹ هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد. به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «ارسلان مالکی» در نشست تخصصی مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها به موضوعات مختلفی از جمله پروژه‌های آماده‌سازی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن، طرح شهرک‌سازی و انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز صنعتی و ساخت مسکن کارکنان پرداخت.
وی در این نشست از پیشرفت در تأمین زمین خبر داد و تأکید کرد: استان‌های دارای کسری زمین، هرچه زودتر برنامه مورد نظر جهت رفع این کسری را اعلام کنند. مالکی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن افزون بر ۶میلیون و ۷۴۵هزار و ۴۰۰ متقاضی وجود دارد که یک‌میلیون و ۷۳۶هزار و ۱۴۹ نفر تأیید نهایی شده‌اند. وی در ادامه بیان ‌داشت: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۴۱هزار و ۴۰۹ هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن با واحدپذیری یک‌میلیون و ۸۳۷هزار و ۳۱ واحد تأمین شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شهرک‌سازی گفت: ۵۳ شهرک در کارگروه امور زیربنایی و ۴۷ شهرک در شورای برنامه‌ریزی استان‌ها به تصویب و به معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده که این معاونت ۲۰ شهرک را تعیین تکلیف و مصوبه در رابطه با آنها ابلاغ کرده است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی