[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

مسکن ملی خرامه در رصد و پایش کارشناسان قرار دارد، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه از رصد و پایش کارشناسان بنیاد از فاز دوم پروژه 889 واحدی نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد و بیان داشت: همه مراحل اجرایی فاز دوم این طرح توسط کارشناسان مورد بازدید، بررسی و ارزیابی گردید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، اصغر ایزدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه اضافه کرد: در این بازدید‌ها شاه‌امیریان، علی‌پور، محزون کارشناسان مسکن شهری و رضایی کارشناس راه و شهرسازی، مراحل اجرایی نهضت ملی مسکن این شهرستان در پروژه 889 واحدی را مورد بررسی قرار دادند.
ایزدی با بیان اینکه فاز دوم پروژه 889 واحدی نهضت ملی مسکن در این شهرستان پیشرفت مناسبی دارد، افزود:  ناظران نظام مهندسی و پیمانکاران نیز در این برنامه بازدید حضور داشتند.
وی از صدور پروانه تفکیکی 80 واحد از پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد و گفت: این پروانه‌ها در فاز 2 شهر خرامه توسط بنیاد مسکن شهرستان با همکاری شهرداری صادر شده است.
ایزدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه، با بیان اینکه طرح‌های نهضت ملی مسکن زمینه ای برای خانه‌دار شدن طیف‌های جمعیتی مختلف در این شهرستان فراهم آورده است، گفت: دو شهر خرامه و سلطان‌شهر قابلیت اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن را دارند و تاکنون بیش از 4هزار و 900 متقاضی در طرح مسکن خرامه نام‌نویسی کرده‌اند.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه اضافه کرد: 2 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهر به اتمام رسیده و 102 واحد نیز در مرحله اسکلت است و عملیات اجرایی سایر واحد‌ها با شتاب خوب ادامه دارد.
ایزدی در ادامه به برخی مزایای این طرح اشاره کرد و افزود: برای ساخت 856 واحد نهضت ملی مسکن در شهر خرامه پروانه صادر شده و بیش از یک‌هزار نفر از متقاضیان آورده اولیه خود را تأمین کرده‌اند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی