نرخ بالای رضایتمندی والدین اصفهانی از سامانه سرویس مدارس سفیر مهر، روزنامه شیراز نوین
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تأکید کرد:
نرخ بالای رضایتمندی والدین اصفهانی از سامانه سرویس مدارس سفیر مهر
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تأکید بر شرکت کردن والدین دانشآموزان اصفهانی در نظرسنجی سامانه سفیر مهر گفت: ثبتنام الکترونیکی، محاسبه نرخ الکترونیکی و ثبت و ارائه قرارداد الکترونیکی از مهمترین مزایای این سامانه بود و رضایتمندی زیادی را بههمراه داشت. محمد پرورش در گفتوگو با ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با تلاش جهادی نیروهای سازمان تاکسیرانی، سامانه سرویس مدارس اصفهان با عنوان سفیر مهر راهاندازی شد و از شهریور سال جاری ثبتنام در این سامانه آغاز شد و همزمان با آغاز سال تحصیلی، سرویس مدارس به دانشآموزان اختصاص یافت. وی افزود: این موضوع در ابتدای راه به دلیل اینکه خدمتی نوپا بود و شناخت کامل ایجاد نشده بود، با مقاومتهایی روبهرو شد؛ این مقاومت تبدیل به استقبال بیبدیل شهروندان و از طرفی شرکتهای حملونقل دانشآموزی شد. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تأکید کرد: اطلاعات مدارس 6 ناحیه آموزش و پرورش در سامانه سفیر مهر بارگذاری شده و اطلاعات ۸۴هزار دانشآموز ثبت شده است. پرورش گفت: ثبتنام الکترونیکی، محاسبه نرخ الکترونیکی و ثبت و ارائه قرارداد الکترونیکی از مهمترین مزایای این سامانه بود و رضایتمندی زیادی را بههمراه داشت. وی ادامه داد: راهاندازی سامانه سفیر مهر در گرو اعتماد مردمی به سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان بود. از شهروندان درخواست دارم که این سازمان را در ادامه راه نیز همراهی کنند. همچنین در نظرسنجیای که طیف وسیعی از شهروندان را شامل میشود، شرکت کنند. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پانزدهم و شانزدهم اسفند سال جاری لینکی از طریق پیامک برای اولیای دانشآموزان ارسال شد، خاطرنشان کرد: اولیای دانشآموزان میتوانند با وارد شدن به این لینک، نظرات خود را ثبت کنند.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین