[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

کفه ویلاسازی مسکن ملی سنگین شد ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در بیشتر شهرهای فارس پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت یک‌طبقه یا ۲طبقه حیاط‌دار در دست اجراست. محمودرضا طالبان پس از بازدید دوره‌ای از پروژه‌های مسکن ملی سه شهرستان فارس، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان کوار ۲هزار و ۶۵۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط واگذاری شناخته شده‌ و تأیید نهایی شده‌اند. وی افزود: از این شمار تاکنون یک‌هزار و ۲۸۸ نفر آورده خود را نیز واریز کرده‌اند. مدیرکل راه و شهرسازی فارس درباره ساخت واحدهای مسکونی کوار نیز توضیح داد: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی این شهرستان از مرحله سفت‌کاری عبور کرده و در مرحله نازک‌کاری است.
طالبان اعلام کرد: به زودی مشکل کمبود زمین برای دیگر متقاضیان کواری نیز حل می‌شود و عملیات اجرایی پروژه‌ها با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.
او با اشاره به بازدید از پروژه‌های نهضت ملی شهرستان فیروزآباد، گفت: نهضت ملی مسکن این شهرستان در ۲طبقه حیاط‌دار اجرایی شده و روند اجرای این پروژه‌ها خوب است. مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: در شهر فیروزآباد ۶۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند و واجد شرایط واگذاری هستند.
طالبان ادامه داد: تاکنون سه‌هزار و ۸۹۳ نفر در این شهر واریز وجه خود را انجام داده‌اند که از این شمار برای سه‌هزار و ۷۰۰ متقاضی زمین آماده شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون پروانه ساختمانی بیش از ۲هزار واحد مسکونی کوار اخذ شده و در مراحل مختلف از شروع فونداسیون تا مرحله نازک‌کاری است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس درباره پروژه‌های نهضت ملی شهرستان فراشبند نیز تصریح کرد: واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در این شهرستان نیز به صورت ۲طبقه حیاط‌دار اجرا می‌شود. طالبان افزود: در شهرستان فراشبند ۲۴۱ نفر برای دریافت مسکن در قالب این طرح ملی تأیید نهایی شده‌اند که ۱۴۸ نفر از آنها واریز وجه را انجام داده‌اند و برای ۶۸۴ نفر زمین تهیه شده است.
وی ادامه داد: عملیات فونداسیون ۱۷۶ واحد مسکونی فراشبند به پایان رسیده و در مرحله سفت‌کاری و نازک‌کاری است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی