[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

دستگیری اراذل و اوباش قمه‌به‌دست در شیراز، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش قمه به دست در این شهرستان خبر داد. سردار «فرج شجاعی» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، بیان کرد: فیلمی در فضای مجازی انتشار یافته که در آن راننده یک سواری 206 با در دست گرفتن قمه برای راننده خودرو پراید مزاحمت ایجاد و وی را تهدید می‌کند که شهروندان درخواست کمک از پلیس برای دستگیری و برخورد قاطع با او می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. وی ادامه داد: مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی، در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان انتشار فیلم در فضای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی قضایی، وی را هنگام تردد در یکی از خیابان‌های شیراز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه فرد اراذل و اوباش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، گفت: خودرو متهم توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
سردار شجاعی ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمان، تصریح کرد: پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کرده و شهروندان نیز در صورت مشاهده این‌گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع 
دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی