[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گزینه اصلی سرمربیگری تیم‌ملی امید ، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ با عدم تمایل مجتبی حسینی برای هدایت تیم امید، حالا محرم نویدکیا مربی پیشین تیم سپاهان تبدیل به گزینه اصلی کمیته جوانان و فنی شده است.
تیم امید شهریورماه آینده باید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت کند، با این تفاوت که این بار تیم‌های برگزیده این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های المپیک را به دست خواهند آورد. مسابقات در این رده سنی همانند رده‌های سنی زیر نوجوانان و جوانان هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، با این تفاوت که تیم‌های برتر هر چهار سال یک بار راهی المپیک می‌شوند. در حالی که در رده سنی نوجوانان و جوانان هر دوره تیم‌های برتر به جام جهانی راه پیدا می‌کنند.
کمیته جوانان و کمیته فنی که مأمور به انتخاب مربی برای هدایت تیم امید هستند، بعد از عدم تمایل مجتبی حسینی برای هدایت تیم امید حالا روی محرم نویدکیا زوم کرده‌اند، مربی که در ابتدای فصل از هدایت تیم سپاهان انصراف و جای خود را به مورایس داد.
تأیید محرم نوید کیا از سوی اعضای هیئت رییسه و پذیرش خواست‌های فدراسیون فوتبال از سوی این مربی در انتخاب محرم نوید کیا به عنوان سرمربی جدید تیم امید دخیل است و اگر این پروژه شکست بخورد باز هم فدراسیون فوتبال از دل لیگ برتر مربی تیم امید را انتخاب خواهد کرد. پیش از این هدایت تیم امید بر عهده مهدی مهدوی کیا بود که نتوانست در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا موفق عمل کند و در همان مرحله حذف شد. این حضور اولین تجربه سرمربیگری مهدی مهدوی کیا بود که نقدهای زیادی به آن وارد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی