[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«در سایه سرو» در جشنواره انیمه توکیو رقابت می‌کند، روزنامه شیراز نوین

«در سایه سرو» به کارگردانی حسین ملایمی و شیرین سوهانی به بخش مسابقه جشنواره بین‌االمللی جوایز انیمه توکیو ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.
به گزارش ایسنا، انیمیشن «در سایه سرو» در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود، این‌بار در بخش مسابقه جشنواره جوایز انیمیشن توکیو ۲۰۲۴ حضور دارد.
انیمیشن ۱۹ دقیقه و ۳۳ ثانیه‌ای «در سایه سرو» از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به تازگی چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران دریافت کرد.
۳۲ فیلم بلند سینمایی از ۲۵ کشور و ۹۲۵ انیمیشن کوتاه از ۶۸ کشور تقاضای شرکت در این دوره از جشنواره را داشتند که از این میان ۲۹ فیلم شامل ۴ فیلم بلند سینمایی و ۲۵ فیلم کوتاه از سوی کمیته انتخاب اولیه، انتخاب شدند.
همچنین از میان ۲۵ فیلم کوتاه راه‌یافته به بخش مسابقه، پویانمایی «در سایه سرو» در گروه ۳ با هشت فیلم کوتاه دیگر از کشورهای مالزی، لهستان، فرانسه، دانمارک، کرواسی، صربستان رقابت خواهد کرد.
جشنواره بین‌المللی جوایز انیمیشن(TAAF) از سوی  انجمن انیمیشن‌سازی ژاپن و کمیته اجرایی TAAF با هدف کشف و پرورش استعدادهای جدید و نمایش آثار انیمیشن با کیفیت بالا و با اصالت، ایجاد هیجان و الهام‌بخشی از آثار برتر برای مخاطبان و همچنین دیگر کارگردانان و کمک به توسعه و ترویج فرهنگ و صنعت انیمیشن هر ساله در ژاپن برگزار می‌شود. جشنواره جایزه انیمیشن توکیو ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۱ مارس ۲۰۲۴(۱۸ تا ۲۱ اسفند) در توکیو کشور ژاپن برگزار می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی