[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

یکشنبه‌های دانشجویی برای نمایش صابر ابر، روزنامه شیراز نوین

نمایش «امشب به صرف بورش و خون» به کارگردانی صابر ابر روزهای یکشنبه ویژه دانشجویان به صحنه می‌رود.
به گزارش ایسنا به‌نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کار صابر ابر که از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه خواهد رفت، روزهای یکشنبه اجراهای خود را ویژه دانشجویان اختصاص داده است و دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.
همچنین پیش‌فروش اجراهای فوق‌العاده «امشب به صرف بورش و خون» نیز آغاز شده است و مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت سانس‌ها و روزهای مدنظر خود را از طریق سایت تیوال تهیه‌ کنند.
صابر ابر این مونولوگ را که براساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.
دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، مشاور رسانه‌ای: فریبرز دارایی، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان(فیلم نیوز)، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی