[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

کنترل احساسات بازیکنان راحت نیست، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، بعد از ظهر امروز باید در مشهد به مصاف خوشه طلایی برود.
خوشه‌طلایی، تیمی که پیش از این با شهر ساوه شناخته می‌شد و طی ماه‌های اخیر نیز صحبت‌های انتقالش به شهرهای آستارا و اردبیل به گوش می‌رسید، اما به یک‌باره سر از مشهد درآورد.
خسرو حیدری، بازیکن سابق استقلال و ابومسلم نیز هدایت این تیم را به عهده گرفت. با روی کار آمدن حیدری، لوگوی قرمز این باشگاه به آبی تبدیل شد! اتفاقی که با واکنش اهالی فوتبال نیز مواجه شد. 
ظاهراً اوضاع مالی و اداری باشگاه خوشه‌طلایی رضایت خسرو حیدری را جلب نکرده و سرمربی جدید این تیم شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.
خوشه‌طلایی این روزها با هدایت خسرو حیدری در لیگ آزادگان روزهای حساسی را پشت ‌سر می‌گذارد؛ تیمی که قرار بود با انتقالش به شهر مشهد از مشکلات مدیریتی فرار کند حالا در بحران‌های جدیدی قرار گرفته است.
خوشه‌طلایی که زمزمه‌های انتقالش از ساوه به مشهد شنیده می‌شد، هنوز وضعیت بلاتکلیفی دارد که این شرایط سبب شده نه مالکین فعلی و نه مالکین سابق برای حل مشکلات فعلی تیم پیش‌قدم نشوند.
خوشه‌طلایی این روزها در تهران تمرین می‌کند و فقط برای انجام بازی‌هایش به مشهد می‌رود، اما ظاهراً تیم مدیریتی جدید هم در حل مشکلات این تیم ناکام بوده است.
این تیم در سه هفته گذشته با خسرو حیدری و خریدهای جدیدش دو بازی سخت مقابل رقبای مستقیمش داشته که در هر دو بازی کارت کادر فنی و تعدادی از بازیکنان جدید این تیم صادر نشد.
اگر مشکلات مالکیتی این تیم ادامه‌‌دار باشد، ممکن است در روزهای آینده خسرو حیدری از هدایت این تیم کناره‌گیری کند. حیدری که هنوز قراردادش ثبت نشده به شدت از مشکلات مدیریتی تیمش دلخور است و در برخی جلسات تمرین این تیم نیز غایب بوده است.
در سوی مقابل، فجر شهید سپاسی هم با هدایت مهدی رجب‌زاده روزهای پُر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد؛ تیمی که به‌جز صعود به چیزی فکر نمی‌کند، اما در نتیجه‌گیری، ثبات قابل قبولی ندارد.
این تیم هفته گذشته در شیراز مقابل تیم مس کرمان متوقف شد؛ در دیداری که مسی‌ها در نیمه دومش عملکرد خیلی خوبی داشتند و در برخی دقایق فشار زیادی را به دروازه میزبان وارد کردند. خود رجب‌زاده هم اذعان دارد که تیمش می‌توانسته حتی بازنده بازی باشد.
رجب‌زاده در خصوص آن مسابقه می‌گوید: بازی با مس بازی بسیار جانداری بود؛ ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در اوایل بازی سوار بر بازی بودیم. مس بازی بسته‌ای را انجام می‌داد و فقط دنبال این بود که از سرعت بالای سه مهاجم خود استفاده کند که ما خوب توانستیم آنها را کنترل کنیم. در خلق موقعیت، بهتر از حریف بودیم و دو موقعیت خوب هم ایجاد کردیم که با بی‌دقتی آنها را از دست دادیم.
او ادامه می‌دهد: نتیجه بازی‌های این‌چنینی را برخی اشتباهات و اتفاقات لحظه‌ای تعیین می کند. 
هر تیم ممکن است در یک لحظه به گل برسد و کار را تمام کند؛ بچه‌های ما هم در دقایقی از بازی احساساتی شدند، سخت بود که من از کنار خط بتوانم احساسات بازیکنان را کنترل کنم. بازی بسیار مهمی بود و با توجه به اینکه در جدول چند امتیاز از رقبا عقب افتاده‌ایم، بچه‌ها احساساتی می‌شوند.
رجب‌زاده تأکید می‌کند: باید بتوانیم احساسات بازیکنان را کنترل کنیم. ما همچنان در کورس صعودیم و نباید امتیازات بازی‌های خانگی را به این راحتی از دست بدهیم. گاهی هم بدشانس هستیم، اما همچنان به آینده امیدواریم. بازی با خوشه‌طلایی هم مثل سایر بازی‌های باقی‌مانده برایمان حکم فینال دارد و باید بتوانیم با امتیاز کامل از آن خارج شویم.
دیدار امروز خوشه‌طلایی ساوه و فجر شهید سپاسی، ساعت 14:30 دقیقه آغاز خواهد شد؛ شهاب محمدی، داور این مسابقه است و عباس شیرزادی، میلاد لطفی و محمد معافی او را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی