[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

واکنش هری کین به برد پرگل: نباید از ایران گل می‌خوردیم، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که پیروزی این تیم برابر تیم ملی ایران برای آن‌ها بسیار خوب بوده است.
تیم ملی انگلیس شروعی طوفانی در جام جهانی 2022 قطر داشت و موفق شد تیم ملی ایران را با نتیجه 2-6 از سر راه بردارد. 
کین دو پاس گل در بازی روز دوشنبه برای مارکوس راشفورد و همچنین رحیم استرلینگ ارسال کرد اما خودش موفق نشد دروازه ایران را در این بازی باز کند اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع اهمیت خاصی برای او داشته باشد. 
این در حالی است که انگلیس در رقابت‌های اخیر از نظر گلزنی بسیار به این بازیکن تکیه داشته است. او در جام جهانی 2018 روسیه نیز شش گل به ثمر رساند و موفق شد کفش طلای این مسابقات را از آن خودش کند. 
کین در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره عدم گلزنی در بازی برابر ایران اظهار داشت:«برای این که در هر تورنمنتی بتوانید صعود کنید و پیش بروید، به گلزنی نیاز دارید اما این گل‌ها لازم نیست صرفاً توسط مهاجم نوک زده شود، بلکه همه بازیکنان باید گلزنی کنند.» او درباره عملکرد تیمش برابر ایران گفت:«ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بازیکنان کاری فوق العاده را انجام دادند. این پیروزی اعتماد به نفس همه را بالا برد. هر بازیکنی که گل بزند یا پاس گل بدهد اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود و ما نیاز داریم که همه بازیکنان عملکرد خوبی را در این مسابقات به نمایش بگذارند. زدن شش گل در جام جهانی بسیار خوب است اما از این که دو گل دریافت کردیم راضی نیستیم.»

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی