[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۶۴۰۰ مسجد و بقعه متبرکه فارس مهیای میزبانی ماه رمضان شدند، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل فرهنگی امور زائرین استانداری فارس از غبارروبی و عطرافشانی ۵هزار مسجد و یک‌هزار و ۴۰۰ بقعه متبرکه این استان برای میزبانی ماه مبارک رمضان خبر داد. سیدمجتبی علوی با بیان اینکه مساجد استان فارس با غبارروبی و عطرافشانی به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند، گفت: قریب ۵هزار مسجد و یک‌هزار و ۴۰۰ بقعه متبرکه فارس آماده میزبانی روزه‌داران و زائران هستند.
وی تصریح کرد: در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، با همکاری مردم متدین و هیئت‌امنا و پایگاه‌های مقاومت بسیج و در دهه تکریم و تعظیم مساجد، کلیه بقاع متبرکه و مساجد استان گردگیری، غبارروبی و عطرافشانی شدند.
علوی افزود: یکی از آداب پسندیده که از ضروریات دینی و سلامت عمومی جامعه است، پاکیزگی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در مساجد و محل‌های عبادت است که باید مورد توجه متولیان و دست‌اندرکاران و نیز خادمان مساجد قرار گیرد. مدیرکل فرهنگی امور زائرین استانداری فارس با یادآوری اینکه دهه تکریم و تعظیم مساجد در آخر ماه شعبان قرار گرفته است، این ایام را فرصت مناسبی دانست تا عموم متولیان و خادمان مساجد با مشارکت مردم و نمازگزاران نسبت به غبارروبی، شست‌وشو، عطرافشانی و ضدعفونی کردن مکان‌های مختلف مساجد و بقاع متبرکه اقدام کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی