[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

حال حسین راضی چطور است؟، روزنامه شیراز نوین

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه هنرمندان و برخی مدیران هنری با حسین راضی،‌ بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار کرد. 
به گزارش ایسنا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی،‌ کاظم نظری؛ مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه اسرافیل فرج‌اللهی؛ مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و غلامرضا نعمتی؛ معاون اداره کل با حسین راضی، بازیگر پیشکسوت تئاتر دیدار کرد. 
در این دیدار که با همراهی جمعی از مدیران حوزه هنری و هنرمندانی چون کوروش زارعی، یدالله وفاداری،‌ محمدعلی شوندی،‌ محمود فرهنگ، حسین پارسایی، فرزان دلفانی و ... همراه بود؛‌ از یک عمر تلاش مستمر و صادقانه حسین راضی در حوزه‌های بازیگری، صداپیشگی و حضور در مجموعه تئاترشهر و انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل هنرهای نمایشی قدردانی شد. 
حسین راضی، متولد سال ۱۳۲۳دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، اولین بار با فیلم «تمام وسوسه‌های زمین»‌به کارگردانی حمید سمندریان پا به عالم سینما گذاشت. سریال «مدار صفر درجه»‌به کارگردانی حسن فتحی در تلویزیون و فیلم «متولد ماه مهر»‌ به کارگردانی احمدرضا درویش، «شیدا» به کارگردانی کمال تبریزی و نمایش «غزل کفر» به کارگردانی حسین مسافرآستانه و ... برخی از آثاری هستند که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی