[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

به فکر حل مشکلات مردم باشید، روزنامه شیراز نوین

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز گفت: آن دسته از افرادی که در انتخابات ۱۱ اسفند با رأی مردم وارد مجلس شورای اسلامی شدند، باید همه فکر و هدف خود را صرف حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف کنند و به فکر این کار باشند. به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، در خطبه‌های نمازجمعه شیراز افزود: مردم در چارچوب عزت اسلام و ایران به این افراد رأی دادند و اگر بعد از شیرینی حضور پرشور مردم در انتخابات، تلخی بخواهد برای کشور پیش بیاد، رأی مردم از منتخبان سلب خواهد شد. وی ادامه داد: راه‌حل این است که به جای اینکه به فکر خود و گروه و جناح خودشان باشند، به فکر مردم باشند و قطعاً اگر در ذهن نمایندگان، منافع ملی بر منافع شخصی مقدم شود، جلو بسیاری از دعواها نیز گرفته می‌شود. امام‌جمعه شیراز گفت: نمایندگان در مجلس باید به دنبال راهکار برای پیشرفت کشور، اشتغال و ازدواج جوانان، کاهش تورم و بهبود معیشت مردم باشند و اگر اینها به مسئله اصلی نمایندگان تبدیل شود، همه آنها با هر تفکر و جناحی برای حل این مسائل با هم همکاری خواهند کرد.
آیت‌الله دژکام افزود: امیدواریم همه کسانی که به مجلس راه یافته‌اند، این نکات را مدنظر قرار دهند و ما به آینده بسیار بهتری برای کشور و مردم امیدوار شویم.
در انتخابات ۱۱ اسفند جاری، از ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس، منتخبان مردم در ۱۳ حوزه مشخص شده و راهی مجلس شدند و در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان انتخاب ۲ نماینده دیگر و همچنین در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز انتخاب تنها نماینده این حوزه به دور دوم کشیده شد.
در آستانه نوروز نیازمندان را دریابیم
نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز، با اشاره به در پیش بودن آغاز سال جدید گفت: از رسوم خوب نوروز این است که به فکر دیگران باشیم و مهم‌ترین رسوم این ایام دید و بازدید یعنی به فکر دیگران بودن است. آیت‌الله دژکام افزود: در جامعه ما قطعاً عده‌ای نیازمند هستند و نباید چشم روی هم بگذاریم و آنها را فراموش کنیم.
وی ادامه داد: در شرایطی که برخی رسانه‌ها تبلیغ کفر، بی‌ایمانی و بی‌حیایی می‌کنند و به فکر انسان‌ها نیستند ما باید رسوم خودمان را نگه داریم و از محنت دیگران بی‌غم نباشیم تا به قول سعدی انسان باشیم.
او اظهار کرد: آنها اگر حیوان نبودند، این‌گونه در فلسطین زنان و کودکان را به خاک و خون نمی‌کشیدند و حتی جلو رسیدن نان به آنها را نمی‌گرفتند.
امام‌جمعه شیراز گفت: این نسل‌کشی آشکار به خاطر این است که به فکر انسانیت نیستند. ما باید به یک شکلی به برادران و خواهران فلسطینی این مطلب را برسانیم که ما از شما غافل نیستیم و به فکر شما هستیم و این مسیر را در ایران دنبال می‌کنیم و هر کمکی از ما برآید انجام خواهیم داد.
آیت‌الله دژکام افزود: باید از هم‌اکنون خود را برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آماده کنیم.
وی اظهار کرد: از سوی دیگر باید همان‌گونه که در سطح بین‌الملل به فکر انسان‌ها هستیم، در کشور خودمان هم باید به شکل بهتر و مطلوب‌تر به فکر مسائل و مشکلات آنها باشیم و برای حل این مشکلات گام برداریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی