[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آمادگی شیراز برای استقبال از زائران، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک 
شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد:
آمادگی شیراز برای استقبال از زائران
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از کمپ نوروزی زیباشهر و باغ جنت گفت: الحمدلله ایراداتی که در دو سال گذشته در کمپ نوروزی زیباشهر و جنت بود برطرف شده و امروز در کمپ جنت یک جلوه زیبای بصری را برای زائران، گردشگران و مسافران به شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) را شاهد هستیم که نشان از هماهنگی و مدیریت معاونت خدمات شهری شهرداری و شهرداری مناطق دارد.
افسانه خواست‌خدایی بیان کرد: تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیاری توسط ستاد بحران شهرداری در این مجموعه انجام شده است که واقعاً محرز و مشخص است که بحمدالله فضای بسیار شایسته‌ای برای زائران و مسافران فراهم شده است و می‌توان گفت معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست در حوزه خدمت‌رسانی به زائران و مسافران گامی بزرگ برداشته است. خواست‌خدایی با اشاره به اینکه این مکان علاوه بر اینکه ستاد نوروزی است، یک پایگاه و زائرسرا برای زائران حرم آقا اباعبدالله الحسین(ع) نیز می‌باشد، افزود: غیر از اینکه در زمان فروردین و نوروز فعالیت دارند، در ایام اربعین حسینی هم خدمات بسیار ویژه‌ای به زائرانی می‌دهند که از شهر شیراز عبور خواهند کرد و این نشان می‌دهد که هر ۶ ماه یک بار در این مکان خدمات ویژه به زائران و مسافران داده می‌شود.
او به بازدیدهای نظارتی در سال اول شورا از این مکان اشاره کرد و افزود: در بازدید‌های سال اول شورا در این نقطه، فضایی به عنوان حمام به صورت سیار تعیین شده بود که مشکلات زیادی برای مسافران ایجاد می‌کرد و امروز می‌بینیم که فضای بسیار خوبی ساخته شده است که نمونه‌ای از فعالیت‌های بسیار خوب شهرداری است.
وی به فعالیت‌های در طول ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ستاد عالی نظارت و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با حمایت کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی، کاملاً در خدمت‌رسانی به مردم فعال خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی