[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تلاش مدیریت شهری در راستای اعتمادسازی، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از کمپ نوروزی زیباشهر و باغ جنت به تلاش‌های صورت گرفته توسط معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در این معاونت صورت گرفته که توقع ما را زیاد کرده و می‌توان دید که کل مجموعه همراه با برنامه کار می‌کنند و سال آینده را می‌توان سال نهضت خدمات شهری شهرداری شیراز نام برد.
مسعود زارعی اقدامات انجام شده را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداری به سمت جلب اعتماد مردم حرکت کرده است؛ به طوری که روزانه بیش از ۷۰۰ تماس با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری برقرار می‌شود که بالای ۹۵ درصد آن مربوط به خدمات شهری است و این جز اعتماد مردم به این مجموعه نیست و مردم با تماس‌های خود، تغییرات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری را لمس می‌کنند. زارعی ادامه داد: ۱۵ پروژه کلان در حوزه خدمات شهری شهرداری شیراز است که سال آینده را می‌توان سال نهضت خدمات شهری نامید و با توجه به اینکه پایتخت زیست‌محیطی آسیا نیز هستیم، باید ویژه‌برنامه‌های مختلف با نگاه کلان تدوین شود.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: امسال بودجه تخصیص‌یافته به حوزه خدمات شهری که محقق شد، باعث ارائه خدمات بهتر به مردم توسط شهرداری بود که باید در یک برنامه جامعه برای سال آینده توسط معاونت خدمات شهری استمرار یابد. وی کاهش آسیب‌های اجتماعی در چهارشنبه آخر سال را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: آمار مصدومان در شهر شیراز از ۴۰ نفر در دو سال گذشته به ۱۸ نفر در سال گذشته و امسال به ۸ نفر بدون فوتی رسیده است که این نشان از کارهای انجام شده در شهر است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی گردیده است. زارعی برنامه‌های شهرداری در مدارس برای ارتقای فرهنگ شهروندی و آموزش دانش‌آموزان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: وقتی با دانش‌آموزان صحبت می‌شود، دیدگاه آنها نسبت به شهر و برنامه‌های انجام شده عوض می‌شود؛ کما اینکه با هزاران دانش‌آموز صحبت شده است. وی ادامه داد: حجم کار در شهرداری شیراز خیلی بالاست و اینکه بتوانیم با مردم ارتباط بگیریم و اعتماد آنان را جلب کنیم و برای آنان توضیح دهیم که به طور مثال راه‌اندازی بازارچه‌های محلی کار ارزشمندی است. وی در پایان به بودجه معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست اشاره کرد و افزود: اگر تنها ده درصد بودجه سال آینده محقق شود، حقیقتاً کارهای بسیار ماندگاری می‌توان انجام داد. کما اینکه شهرداری شیراز در کارهای عمرانی نمره بسیار بالا و قابل قبولی دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی