[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

گام بلند شهرداری شیراز در حوزه اقتصادی، روزنامه شیراز نوین

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حمیدرضا اسماعیلی معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز عنوان کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، مقرر شد املاک پروژه‌های نیمه‌تمام حاصل از فروش و انتشار اوراق مشارکت، پروژه‌های مشارکتی شهرداری، زمین، املاک مسکونی یا تجاری با عنوان تعیین تکلیف بدهی‌های سنواتی اعم از اصل، فرع و تسهیلات مأخوذه از بانک شهر، اوراق مشارکت را تسویه نماید.
این مقام مدیریت شهری با بیان اینکه روند مستمر تسویه‌حساب با پیمانکاران یک حسن است، ادامه داد: وقتی دیون پیمانکار را تا پایان سال تسویه می‌کنیم، این امر موجب انگیزه پیمانکار شده و با انرژی بیشتری در سال آینده نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام می‌کند و یکی از دلایلی که درصد زیادی از پروژه‌های شهرداری شیراز در حال تکمیل و بهره‌برداری می‌باشد، همین مهم است.
وی همچنین با اشاره به اینکه تسویه بدهی‌های شهرداری شیراز از طریق مذاکره با بانک شهر و دریافت تسهیلات صورت گرفت، خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌ها، رقم بدهی شهرداری شیراز به بانک شهر را نزدیک به ۹۰هزار میلیارد ریال تخمین زدند که از این مبلغ ۷۰هزار میلیارد ریال آن از طریق تهاتر پروژه‌های اوراق مشارکت و پروژه‌های‌های مشارکتی شهرداری، زمین، املاک مسکونی یا تجاری تسویه نموده است. اسماعیلی با بیان به اینکه امسال شورای اسلامی شهر شیراز ما را مکلف به تأمین ۲۳هزار و ۵۰۰میلیارد تومان منابع مالی برای اجرای پروژه‌های شهری کرده است، گفت: اغلب این‌ پروژه‌ها در قالب ۲۳۴۵ پروژه و ریزپروژه در تمام مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز تعریف شده است.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز در پایان گفت: ضمن تشکر از اعضای محترم ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز، با همتی که‌ همکارانم در مجموعه شهرداری شیراز داشته‌اند، امسال سال رونق پروژه‌های عمرانی در شهر شیراز می‌باشد. امروز ما در اقصی‌نقاط شهر شیراز پروژه‌های بسیار خوب در حد بزرگ‌راه‌های بسیار بزرگ و همچنین تقاطعات چندسطحی و پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری در حال اجرا داریم که این نشان از همت والای مجموعه شهرداری است که بتواند با تلاش و پشتکار بیشتر خدمتی صادقانه به شهروندان گرامی شهر شیراز داشته باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی