[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

با جهاد تبیین نقشه دشمنان را نقش بر آب کنید ، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با گرامیداشت هفته بسیج، خطاب به مردم گفت: در هر جایگاهی هستید، آنجا را مهم‌ترین سنگر بدانید و با حداکثر توان برای دفاع از انقلاب حرکت کنید و با جهاد تبیین نقشه دشمنان را بر نقش بر آب نمایید.
دکتر اسماعیل محبی‌پور روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ اقتدار بسیجیان در لارستان اظهار کرد: دو محور مهم به عنوان نیاز امروز کار بسیجی‌ها به شمار می‌رود؛ کسانی که توسط مسئولان و فرمانده‌ها به صحنه‌های جهاد خدمت‌رسانی و تکمیل سازمان رزم فرا خوانده می‌شوند باید بایستند و کار کنند و کسانی که به این دو صحنه به هر دلیلی فراخوانده نمی‌شوند یا توان ندارند، وظیفه‌شان جهاد تبیین است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: جهاد تبیین اختلال محاسباتی که دشمن ایجاد کرده را ترمیم خواهد کرد و به فضل الهی گام‌های بعدی را ادامه خواهیم داد.
محبی‌پور اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌‌های قابل توجهی داشته‌ است؛ به گونه‌ای که در سدسازی، پل‌سازی و راه‌سازی نیازمند هیچ قدرتی نیست؛ در صنایع سنگین هم به نقطه خودکفایی بسیار نزدیک شده‌ایم. پس راه ما قوی‌تر شدن است. قوی هستیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در همه عرصه‌ها قوی‌تر شویم.
او بیان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و کارگزاران نظام باید این اعتماد به نفس را داشته باشند و این رسالت را در مسیر خود ببینند و در هر جایگاهی که هستند، آنجا را سنگر خود بدانند و با حداکثر توان و ظرفیت خود حرکت کنند.
وی به تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام خمینی(ره) در سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی که یک جنگ شبه‌جهانی علیه کشور ایران بود، با حضور نیروهای مردمی مدیریت شد و با حضور نیروهای مردمی در ده‌ها عملیات بازپس‌گیری سرزمین رقم خورد و پس از هشت سال دشمن دست تسلیم بلند کرد و دوباره به تمام معاهداتی که به آنها پشت پا زده بود، رجوع کرد.
وی اظهار داشت: دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی به کشور ایران ضربه زدند، اما به نسبت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بودند، شکست خوردند. لذا به یک فرمول جدید به نام جنگ ترکیبی رسیدند که به تعبیر خودشان در این جنگ همه گزینه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، ابزار فضای مجازی و رسانه، ناامن‌سازی، دیپلماسی و عملیات روانی روی میز است. او با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز درگیر بزرگ‌ترین جنگ رسانه‌ای تاریخ بشر است، گفت: دشمن در این مبارزه علیه نظام جمهوری اسلامی از بزرگ‌ترین امکانات، تجهیزات و مقدورات بهره گرفته است؛ تجهیزاتی که در تاریخ بشر نمونه ندارد.
معاون سیاسی استاندار فارس افزود: دشمن جمهوری اسلامی ایران در همین وقایع دوماهه اخیر که موجب ناامنی در شهرها و روستاها شد، ۳۷ سرویس جاسوسی خود را در کنار هم با تمام امکانات اقتصادی بسیج کرد؛ آنها تمامی شبکه‌هایی که در اختیار داشتند را با ظرفیت کامل برای برهم‌زدن معادلات و محاسبات ذهنی مردم و مسئولان به کار گرفتند؛ هرچند در این بخش هم نتایجی گرفتند، اما موفق نشدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی