[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سود تسهیلات مسکن کاهش یافت ، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه صنعت مسکن یکی از ‌پیشران‌های اقتصاد است، تخصیص تسهیلات برای ساخت مسکن را کمک به رونق و رشد تولید دانست و تصریح کرد: دولت برای ارتقای شاخص آرامش خانواده‌ها و کمک به رونق تولید و رونق ساخت مسکن تمام توان خود را به کار گرفته است.
به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی ظهر روز شنبه در پانزدهمین جلسه شورای‌ عالی مسکن، با مؤثر دانستن پرداخت منظم و به موقع تسهیلات بانکی در سرعت اجرای نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی در بخش‌های مختلف، به یکی از مصوبات جلسه دیروز شورای ‌عالی مسکن درباره کاهش سود تسهیلات مسکن از ۲۳ به ۱۸ درصد اشاره و ابراز امیدواری کرد که با این مصوبه و نیز اقداماتی که در بخش‌ها و استان‌های مختلف کشور برای ساخت مسکن در حال انجام است، کار ساخت واحدهای مسکونی در نهضت ملی مسکن شتاب بیشتری بگیرد.
وی با تأکید بر رفع مشکل مسکن نیروهای مسلح در کنار دیگر اقشار مردم، سرعت کار و همکاری نیروهای مسلح جهت ساخت خانه‌های سازمانی و شخصی را مطلوب دانست.
رئیسی با اشاره به اینکه صنعت مسکن یکی از ‌پیشران‌های اقتصاد بوده و رونق آن بسیاری از بخش‌های تولیدی کشور را نیز رونق می‌بخشد، تخصیص تسهیلات برای ساخت مسکن را کمک به رونق و رشد تولید دانست و تصریح کرد: دولت برای ارتقای شاخص آرامش خانواده‌ها و کمک به رونق تولید و رونق ساخت مسکن تمام توان خود را به کار گرفته است.
در جلسه دیروز شورای ‌عالی مسکن، ۹ مصوبه برای شتاب بخشیدن بیشتر به اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن به تصویب رسید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی