[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رجب‌زاده: از زیر فشار خارج شده‌ایم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
امشب آخرین برگ فوتبال کشور در لیگ‌های برتر و یک ورق خواهد خورد و باید دید کدام تیم‌ها می‌توانند پایانی خوب برای خودشان در انتهای این سال رقم بزنند.
شیراز که تیمی در لیگ برتر ندارد، اما دو تیمش در لیگ یک امشب به میدان خواهند رفت؛ ساعتی پس از افطار، شهر راز در شیراز میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.
تیم افول‌کرده ستار زارع که در شش بازی اخیر خود رنگ پیروزی را ندیده و در سه بازی اخیر هم هیچ گلی به ثمر نرسانده، امروز برابر تیمی قرار می‌گیرد که در شش بازی اخیر تنها یک بار، آن هم در زمین خیبر خرم‌آباد شکست خورده است.
اما نکته خوب در خصوص شهر راز این است که خطری این تیم را تهدید نمی‌کند و دست کم فعلاً، بقای این تیم متحمل به نظر می‌رسد. 
محمد معافی، حمید نادری، رشید پردل، ابراهیم موسوی، قضاوت این بازی را که در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود به عهده دارند و ناظر بازی هم صفدر احمدی است. این مسابقه ساعت 19 آغاز می شود.
اما دیگر تیم شیرازی وضعیتی متفاوت دارد و بازی‌هایش احتمالاً تا پایان فصل، جذاب و حساس خواهد بود. فجر شهید سپاسی دیروز به شمال کشور سفر کرده تا امشب در آستارا به مصاف شهرداری این شهر برود.
فجر شهید سپاسی در بازی قبلی خود موفق شد خوشه طلایی را در مشهد مغلوب کند؛ دیداری که به گفته سرمربی این تیم، چندان هم ساده نبوده است.
مهدی رجب‌زاده در خصوص این مسابقه گفت: شرایط نیمه اول بازی با خوشه برای ما مساعد نبود؛ آنها سعی داشتند با پاس‌های کوتاه و رفتن به فضاهای پشت مدافعان ما، شرایط را برای ما سخت کنند که همین اتفاق هم افتاد، خوش‌شانس بودیم که در نیمه اول گل نخوردیم و بازنده به رخت‌کن نرفتیم.
رجب‌زاده افزود: در نیمه دوم سعی کردیم رو به عقب‌تر برویم و فضاها را ببندیم و زمانی هم که صاحب توپ هستیم، خلق موقعیت کنیم. در این نیمه اجازه عرض اندام به حریف ندادیم و با تعویض‌هایی که انجام شد، به زمین مسلط شدیم. یک گل هم زدیم و در ادامه موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم و به گل دوم رسیدیم. گل دوم را در زمان خوبی به ثمر رساندیم و پس از آن هم سعی کردیم با شلوغ کردن میانه میدان، ابتکار عمل را از حریف بگیریم.
وی گفت: پس از تساوی در شیراز مقابل مس، کمی تحت فشار بودیم و این برد خیلی به ما کمک کرد و امیدوارم در آستارا هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم و خودمان به تیم‌های بالای جدول نزدیک کنیم.
دیدار فجر شهید سپاسی و شهرداری نیز ساعت 19 آغاز خواهد شد که داوران این مسابقه مهدی جبرئیلی، امین اسکندری، هیمن نوربخش و میلاد کهزادی هستند؛ ناظر بازی هم حسین نیرویار است. در سایر بازی‌ها، تیم صدرنشین خیبر خرم‌آباد میزبان مس کرمان است، دریای کاسپین بابل با خوشه طلایی ساوه دیدار می‌کند، چادرملو اردکان و مس سونگون ورزقان به مصاف یکدیگر می‌روند. نبرد خوزستانی‌ها بین استقلال ملاثانی و نفت مسجدسلیمان در اهواز برگزار می‌شود.
در جدول‌رده بندی چادرملو با 51 امتیاز صدرنشین است، خیبر خرم‌‌آباد با 49 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان هر دو با 45 امتیاز سوم و چهارم هستند.
شهر راز شیراز نیز با 26 امتیاز سیزدهم است. در انتهای جدول هم داماش گیلان با 16 دریا بابل با 15 و خوشه طلایی هم با 15 امتیاز در رتبه‌های شانزدهم تا هجدهم قرار گرفتهاند و برای بقا کار سختی دارند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی