[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

یحیی آماده سرمربی‌گری در یک تیم مدعی، روزنامه شیراز نوین

یحیی گل‌محمدی آماده حضور در تیمی مدعی غیر از پرسپولیس است. به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی چهار سال بعد از کار در پرسپولیس حالا سرمربی آزاد شده و طبیعتاً گمانه‌زنی در مورد آینده او هم وجود دارد؛ حتی اخیراً بعد از نتایج ضعیف تیم‌های مدعی، نام او به‌عنوان گزینه جانشینی این تیم‌ها مطرح می‌شد.
او در ویژه برنامه آنتن در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به پیشینه پرسپولیسی، حضورش در سایر تیم‌های مدعی مشکل‌ساز نخواهد شد، گفت: اصلاً. من در تیم‌های دیگری که کار کردم؛ معمولاً در تیم‌های بحران‌زده‌ای که مشکل داشتند، بودم و تأثیرات خودم را خوب یا بد گذاشتم. من به‌عنوان یک شخصی که حرفه‌ام مربی‌گری است، حتی اگر به تیم‌های رقیب هم بروم، یک هدف دارم و آن هم اینکه نسبت به کارم متعهد باشم. گل‌محمدی با اشاره به نحوه کار در این تیم‌ها عنوان کرد: هر کاری که یک مربی با توجه به تعهدی که دارد می‌کند، فقط در جهت این است که تیم موفق باشد. تمام تصمیماتی که می‌گیری، در جهت این است به نفع تیمت باشد؛ حتی ممکن است راجع به داوری و برنامه‌ریزی مسابقات صحبت کنی. این خیلی طبیعی است و انتظاری که همه هواداران از مربی‌شان دارند، این است که مربی در مورد مصالح باشگاه صحبت کند؛ این انتظارات واقعاً به‌جاست و قطعاً در هر باشگاهی که باشم، منافع آن باشگاهی که با آن قرارداد دارم، مهم‌تر است.
یحیی در خصوص واکنش احتمالی طرفداران پرسپولیس اظهار داشت: طرفداران هم درک می‌کنند؛ همان‌طور که انتظار دارند زمانی که برای تیمشان کار می‌کنم، منافع آنها را در نظر بگیرم، قطعاً این درک و شعور را هم دارند. الآن این مسئله در فوتبال ما خیلی بهتر شده و حتی هواداران‌ ما هم خیلی حرفه‌ای به این قضیه فکر می‌کنند و زمانی که مربی‌ را که در آن باشگاه بوده و کار کرده و برایشان زحمت کشیده، در یک باشگاه دیگر می‌بینند، مشکلی به وجود نمی‌آید.
این در حالی است که گل‌محمدی پیش‌تر در لیگ هفدهم هدایت تراکتور را برعهده داشت، اما پنجره بسته سرخ‌پوشان تبریزی و شرایط نامطلوب این تیم باعث شد تا یحیی نتایج ضعیفی کسب کند و در نیم‌فصل دوم هم از سمت خود برکنار شود.
در این فصل نیز نام یحیی پیرامون دو باشگاه مدعی شنیده می‌شد و حالا او رسماً اعلام آمادگی کرده تا در آینده در تیمی به‌جز پرسپولیس هم سرمربی‌گری کند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی