[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سردار بوعلی: توسعه جامعه در گرو باورمندی جایگاه معلمان است، روزنامه شیراز نوین

فرمانده سپاه فجر فارس بر ضرورت ارتقا و باور جایگاه معلم در جامعه تأکید کرد و گفت: تا زمانی که جامعه معلم را باور نداشته باشد، توسعه اتفاق نمی‌افتد. سردار یدالله بوعلی روز ۲۷ اسفندماه در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش فارس که در محل این اداره‌کل در شیراز برگزار شد، شأن و جایگاه معلمان را یادآور شد و افزود: در نظام اسلامی، شأن و منزلت معلم بسیار والاست و معلمان باید این جایگاه را ارتقا دهند.
وی از معلمان خواست تا از تمام فرصت‌ها برای افزایش کمیت و کیفیت مباحث تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استفاده کنند و سپس افزود: اگر آموزش و پرورش رشد کند و اهدافش را به خوبی محقق کند، قطعاً جامعه در مسیر توسعه قرار می‌گیرد؛ لذا تا زمانی که جامعه معلم را باور نداشته باشد، توسعه اتفاق نمی‌افتد.
بوعلی با تأکید بر اینکه با همه امکانات در کنار آموزش و پرورش هستیم، افزود: تمام جامعه مخاطب آموزش و پرورش هستند، زیرا در استان قریب یک‌میلیون دانش‌آموز و معلم وجود دارد که این جمعیت بر فرهنگ جامعه تأثیرگذار هستند.
فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش در این استان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در آموزش و پرورش فارس انجام شده، اما فارس باید به جایگاه واقعی خود برسد که این هم نیازمند تلاش بیشتری است.
بوعلی اظهار کرد: همه باید زمینه درخشش فارس را مهیا کنند و برای تحقق اهداف و تعمیق فعالیت‌های استان بیش از پیش تلاش کنند و بهترین مکان برای توسعه و پیشرفت استان آموزش و پرورش 
است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی