[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رفتار اشتباه تماشاگران باعث جریمه شده است، روزنامه شیراز نوین

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: جرائم مالی انضباطی که برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته می‌شود به خاطر رفتارهای اشتباه هواداران دو باشگاه است. به گزارش فارس، مهدی دادرس در مورد جریمه یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی استقلال به خاطر فحاشی هواداران و پرتاب بطری به سمت میدان مسابقه اظهار داشت: قطعاً کمیته انضباطی با توجه به آیین‌نامه انضباطی این رأی را صادر کرده و احساس می‌کنم با توجه به اینکه هر دو باشگاه مسبوق به سابقه در این زمینه هستند کمیته انضباطی حداکثر جریمه را برای استقلال در نظر گرفته است.
وی افزود: رفتار هواداران این دو باشگاه در ورزشگاه باعث جرائم میلیاردی می‌شود و خودشان باعث جریمه سنگین می‌شوند. بارها به مسئولان دو باشگاه گفته‌ایم که به تماشاگران و هواداران خود آموزش‌های لازم را بدهید تا از پرتاب اشیا به زمین و ... خودداری کنند. متأسفانه باز هم شاهد چنین رفتارهایی از تماشاگران دو تیم هستیم. البته که باید گفت جرائم انضباطی هم مشمول تورم شده؛ مثل همه اقلامی که قیمت‌هایش بالا رفته جرائم انضباطی هم گران شده است.
عضو کمیته استیناف با اشاره به جامعه عصبی گفت: هواداران فوتبال جزیره‌ای نیستند، بلکه این تماشاگران از جامعه به ورزشگاه می‌آیند؛ جامعه‌ای متشنج داریم که همین مردم گاهی برای تخلیه هیجانات و احساسات خود به ورزشگاه می‌آیند و شاهد چنین رفتارهایی هستیم.
دادرس در مورد اعتراض احتمالی باشگاه استقلال به این جریمه سنگین مالی گفت: من هم پیش‌بینی می‌کنم که استقلال به این جریمه اعتراض کند، زیرا دو باشگاه برای ارقامی کمتر از این هم معترض بوده‌اند و باید پرونده به کمیته استیناف بیاید تا ببینیم چه دلیلی برای این جریمه وجود دارد؟ در کمیته استیناف حق افزایش جریمه را نداریم؛ اگر می‌توانستیم انجام می‌دادیم(با خنده)؛ به هر حال در صورت اعتراض احتمالی به این پرونده و جریمه رسیدگی خواهیم کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی