[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ظرفیت اندک است، متقاضیان عجله کنند، روزنامه شیراز نوین

مدیر حج و زیارت استان فارس: 
ظرفیت اندک است، متقاضیان عجله کنند

مدیر حج و زیارت استان فارس از تکمیل ظرفیت بیش از ۹۵ درصد کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ استان خبر داد و گفت: ظرفیت باقی‌مانده اندک است؛ متقاضیان هرچه سریع‌تر ثبت‌نام کنند.
علیرضا زینلی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه ظرفیت بیش از 95 درصد کاروان‌های حج تمتع 1403 استان فارس پر شده است، از دارندگان فیش حج تمتع تا پایان دی‌ماه 1386 خواست که در ظرفیت اندک باقی‌مانده حج تمتع استان، نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و متقاضیان ودیعه‌گذاران فراخوان شده هرچه سریع‌تر در ظرفیت‌های باقی‌مانده حج تمتع 1403 استان ثبت‌نام کنند. وی با بیان اینکه استان فارس برای تمتع آتی ظرفیت خالی اندکی دارد، از دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تمتع تا پایان دی‌ماه 1386 خواست که نسبت به ثبت‌نام در ظرفیت‌های مذکور اقدام کنند.
زینلی افزود: متقاضیان ودیعه‌گذاران مذکور جهت ثبت‌نام در ظرفیت‌های خالی حج تمتع 1403 فارس می‌توانند با مراجعه به سامانه رزرو حج تمتع به نشانی https://reserve.haj.ir یا مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در سطح استان نسبت به ثبت‌نام و واریز هزینه کاروان اقدام کنند.
مدیر حج و زیارت استان فارس با تأکید بر اینکه ظرفیت باقی‌مانده اندک است، گفت: به محض تکمیل شدن ظرفیت کاروان‌ها، ثبت‌نام متوقف خواهد شد و اولویت با افرادی است که زودتر مراجعه و نسبت به رزرو، ثبت‌نام و واریز هزینه اقدام کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی